“Tapas för alla”
Omdöme om Marias Tapasbar

Marias Tapasbar
Boka med
Marias Tapasbar har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 19 av 330 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 9 augusti 2018 från mobil enhet

Väldigt trevlig Tapasrestaurang med suveränt god mat och god service. Satt på den mysiga uteserveringen en härlig sommardag. Prisnivån är lite hög men det var det värt.

Tack Leno66

Omdömet skrevs 8 augusti 2018

Tror vi åt åtta till tio olika tapas och alla var mycket goda och välsmakande. Genomgående var servicen uppmärksam och trevlig. Husets rosé var riktigt gott och var dessutom inte särskilt dyrt. Den enda plumpen är kanske priset på rätterna som var väl högt. Totalt var vi ändå mycket nöjda med besöket på Marias Tapasbar.

Tack y053
Omdömet skrevs 7 augusti 2018 från mobil enhet

Åt flera sorters tapas och allt var kanongott. Sangrian smakade också väldigt fräscht (valde den som är med rosé)
Vi kommer gärna igen

Tack Eva J
Omdömet skrevs 6 augusti 2018 från mobil enhet

Mottagandet kändes väldigt svalt.
Dom missade en rätt och då vi var 4 st som beställde olika saker så hade det varit väldigt lätt att missa. Bordsgrannen råkade också ut för samma sak så rekomenderar att räkna in rätterna när dom kommer in.Jag fick mig en uppsträckning från servitören när jag ville ha ett torrt vin att " detta är en spansk tapasbar och vi har bara torra viner" så då ville jag ha ett torrt vitt vin, men det hade dom inte....! Absolut sämsta och otrevligaste tapasrestaurangen jag besökt och kommer aldrig sätta min fot där igen.

Tack MIa S
Omdömet skrevs 6 augusti 2018

Sangrian var i världsklass, jättegod. Maten var god men små portioner och dyrt, tyvärr.
Det kändes som det fattas personal, vi fick vänta länge på maten, stressigt och rörigt.
Underbar kväll med goda vänner som förgyllde tillvaron.

Tack LenaG G

Resenärer som tittade på Marias Tapasbar tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Marias Tapasbar? Berätta vad du tyckte!