“Middag ”
Omdöme om Marias Tapasbar

Marias Tapasbar
Boka med
Marias Tapasbar har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 17 av 320 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Väldigt god mat och trevlig personal.
Vi åt tappas son var väldigt trevligt.
Missa inte deras egen sangria, något över det vanliga.

Tack mooseroad3

Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

God rätter med bra variation och ok priser. Trevlig lokal i ett centralt läge, vi hade en trevlig kväll och var väldigt nöjda med maten

Tack Amarund
Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Vi var här en kväll i veckan.
Som vanligt trevligt och gott, särskilt vinet Vice Versa.
Lammfilen och dom baconlindade dadlarna är ett måste.
Chokladkakan med grädde satt perfekt efter.

1  Tack Per P
Omdömet skrevs 4 februari 2018 från mobil enhet

Åt lunch och middag här under en konferenshelg. Stället är litet men mysigt och maten är underbar! Kan verkligen rekommendera deras tapas!

Tack Sanne H
Omdömet skrevs 19 januari 2018

Åt goda tapas och drack gott rött vin till. Väldigt mysig stämning, bra service och charmig hovmästare.

Tack Nattstorm84

Resenärer som tittade på Marias Tapasbar tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Marias Tapasbar? Berätta vad du tyckte!