“God öl och bra uteservering”
Omdöme om Barski

Barski
Rankad som nr 76 av 332 Restauranger i Helsingborg

Har varit här flera gånger. Alltid nöjd med drycken och tidigare alltid med servicen och personalen. Denna gången blev jag servad av en ny man och fick tråkigt bemötande och kände mig mest till besvär när jag skulle beställa tyvärr. Men rekommenderar trots detta då de har en najs uteservering att sitta på, med skydd från vind och regn. Kul utbud av öl! Mycket suröl vilket jag gillar.

Datum för besöket: maj 2021
Tack ellenbY2438HE

Omdömet skrevs 5 oktober 2020 från mobil enhet

Letade efter ölbryggerier i Helsingborg och fann Barski. Trevligt utbud av öl dock lite för mycket suröls inriktning, men det var trevligt att botanisera i sortimentet. Trevligt bemötande av personalen som var hjälpsam. Kan mycket väl tänka mig att besöka Barski igen.

Datum för besöket: september 2020
3  Tack Titleist9900
Omdömet skrevs 29 juli 2020

En helt magisk upplevelse! Så roligt att få prova det fantastiska ölutbudet tillsammans med den goda maten! Stämningen är så familjär, superbra service där alla är så synkade med varandra, vi vill komma tillbaka så snart som möjligt, wow!

1  Tack tiina_talari
cognad, General Manager på Barski, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2020

Wow tack snälla! Välkommen åter.

Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

God mat och jättebra ölutbud på fat. Ramenrätterna är bra, skulle ge dem välförtjänta 4/5. Det som lyfte stället ett extra snäpp var jättetrevlig service, en allmänt trevlig stämning och en härlig uteservering, så man trivs här.

1  Tack Tommy-we

Tack för fina ord och välkommen åter!

Omdömet skrevs 22 juli 2020

Från att jag tyckte er ramen var de godaste jag visste, känner jag mig i dag besviken på maten inte alls samma smaker.Hoppas ni i gen får upp samma kvalitet och smak upplevelse ni hade tidigare på er ramen. Personal är lika bra som tidigare

Tack 461elina
cognad, General Manager på Barski, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2020

Hej. Efter att vi besökt Japan och insett att vi inte var ens i närheten av att tillaga Ramen korrekt beslutade vi oss för att ändra riktning. Det tidigare upplägget var dessvärre inte ett hållbart ramen-koncept. I dag är det genuin japansk Ramen som tillagas på Barski av en förträffligt skicklig kock från Osaka. Vi är dock ledsna att det inte föll i er smak, hoppas att ni ger det ytterligare en chans i framtiden.

Resenärer som tittade på Barski tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Barski? Berätta vad du tyckte!