“Helt enkelt jättegott”

Majesty Restaurang & Sallad
Rankad som nr 26 av 338 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 23 november 2019 från mobil enhet

Skenet bedrar när man står utanför. Ser kanske inte så spännande ut men... Detta var ju riktigt bra. Grekiskt inspirerad mat. En riktigt bra meny. Tog Gyros tallrik som var jättegod. Vinbladsdolmar till förrätt. Rejäla portioner till rimliga priser. Och en ung kvinnlig servis som var väldigt trevlig

Datum för besöket: november 2019
Tack tordh846

Omdömet skrevs 12 oktober 2019 från mobil enhet

Tredje gången jag besökte restaurangen och samma höga klass varje gång. Fantastisk mat, prisvärt och väldigt serviceinriktad personal. Gå hit!

Tack Sundayman246
Omdömet skrevs 27 september 2019 från mobil enhet

Andra gången vi var här. Maten är så god. En mix för 2-3 räcker mer än väl till. Trevligt bemötande. Rekommenderas.
Nästa gång vi kommer till Helsingborg kommer vi tillbaka.

Tack perrac2015
Omdömet skrevs 13 september 2019

Bra vällagad mat till ett mycket bra pris. Jag och min flickvän var på besök i Helsingborg och sökte på ”billiga hak” detta kom upp som ett av de närmaste. För det är vi mycket glad då det gav en genuin upplevelse

Tack helmersharald
Omdömet skrevs 6 augusti 2019 från mobil enhet

Jag och min son skulle bara ta något att dricka, men när vi såg tallrikarna som andra gäster fick in, så bestämde vi oss för att testa denna lilla undangömda pärla som ändå ligger centralt i Helsingborg! Sonen åt en gyrostallrik och endast löken kvarstod när han var klar! Och jag åt Grekisk korv med pita, strips en god röra & lök! Sköljde ner det med en ouzo & en Myhtos! I högtalarna spelades det grekisk musik! Hade servitören pratat grekiska hade jag varit övertygad om att jag befann mig i Grekland!

Datum för besöket: augusti 2019
Tack 1976PM

Resenärer som tittade på Majesty Restaurang & Sallad tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Majesty Restaurang & Sallad? Berätta vad du tyckte!