“Herr”

Majesty Restaurang & Sallad
Rankad som nr 26 av 336 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 27 september 2019 från mobil enhet

Andra gången vi var här. Maten är så god. En mix för 2-3 räcker mer än väl till. Trevligt bemötande. Rekommenderas.
Nästa gång vi kommer till Helsingborg kommer vi tillbaka.

Datum för besöket: september 2019
Tack perrac2015

Omdömet skrevs 13 september 2019

Bra vällagad mat till ett mycket bra pris. Jag och min flickvän var på besök i Helsingborg och sökte på ”billiga hak” detta kom upp som ett av de närmaste. För det är vi mycket glad då det gav en genuin upplevelse

Datum för besöket: september 2019
Tack helmersharald
Omdömet skrevs 6 augusti 2019 från mobil enhet

Jag och min son skulle bara ta något att dricka, men när vi såg tallrikarna som andra gäster fick in, så bestämde vi oss för att testa denna lilla undangömda pärla som ändå ligger centralt i Helsingborg! Sonen åt en gyrostallrik och endast löken kvarstod när han var klar! Och jag åt Grekisk korv med pita, strips en god röra & lök! Sköljde ner det med en ouzo & en Myhtos! I högtalarna spelades det grekisk musik! Hade servitören pratat grekiska hade jag varit övertygad om att jag befann mig i Grekland!

Datum för besöket: augusti 2019
Tack 1976PM
Omdömet skrevs 2 augusti 2019 från mobil enhet

Det var den godaste gyrostallrik vi ätit.
Jättegod halloumi i pitabröd. Bra priser och bra service!
Ligger centralt i City. Kommer att rekommendera den till alla i sällskapet.

Datum för besöket: augusti 2019
1  Tack helenea790
Omdömet skrevs 28 juli 2019 från mobil enhet

Mycket god mat till bra priser.
Trevlig personal som vill det bästa.
Kan varmt rekommendera Gyroskompaniet.

Datum för besöket: juli 2019
1  Tack Anders P

Resenärer som tittade på Majesty Restaurang & Sallad tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Majesty Restaurang & Sallad? Berätta vad du tyckte!