“Kalasbra!”
Omdöme om AnJo Wine & Dine

AnJo Wine & Dine
Rankad som nr 2 av 354 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Välkommen till AnJo Wine & Dine i Helsingborg! Vi ser utveckling och förbättring av allt som vi levererar, som en naturlig del av vår verksamhet. Hos oss kommer du förmodligen uppleva förändringar och förbättringar varje gång du berikar oss med ett besök. Hos oss vill vi att du ska känna dig välkommen, lite som hemma!
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Jättebra serviceminded servitris. Supergod mat och mycket vin att välja mellan. Saknade ingenting. Kommer absolut besöka denna restaurang igen.

Datum för besöket: augusti 2022
Tack Linneakarin

Omdömet skrevs 9 april 2022 från mobil enhet

Vi var 2 par som besökte denna mycket trevlig resturang..Personalen var supertrevliga, de gav en kanonservice. Maren var fantastisk god.Kan verkligen rekommendera den här resturangen.

Datum för besöket: april 2022
Tack lottal770
Omdömet skrevs 19 mars 2022 från mobil enhet

Avsmakningsmeny med 7 rätter. Övervägande fisk/skaldjur men med en magisk rapsgris som var bland det bästa fläskkött jag ätit. Bra vinpaket!

Datum för besöket: mars 2022
Tack ottoc900
Omdömet skrevs 13 mars 2022 från mobil enhet

Det är bra ,trevlig lokal med lagom space mellan borden , bra viner och braztrevlig service men tycker det börjar lite en aning för dyrt….

Datum för besöket: mars 2022
3  Tack JHE
Omdömet skrevs 6 mars 2022 från mobil enhet

Väldigt mysigt miljö med familjen och trevlig service. Brödet med tryffel smöret var väldigt bra gjort, en bra början.
Vi alla tog entrecôte som var lagad till perfektion. Har aldrig ätit en så god entrecôte innan, den bara smälte i munnen. Kvalitén på köttet gör att jag definitivt kommer tillbaka för mer.
Rödvinsåsen tyckte alla var väldigt god till köttet. Men bearnaisesåsen kunde ha smakat lite mer.
Pommesen man fick till köttet smakade gott, men kunde ha varit bättre friterade tyvärr.
Vi alla tyckte att de var lite för hårda.
Men jag kommer definitivt tillbaka!

Datum för besöket: februari 2022
Tack 212isabelf

Resenärer som tittade på AnJo Wine & Dine tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt AnJo Wine & Dine? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.