“Utmärkt på alla sätt och vis!”
Omdöme om AnJo Wine & Dine

AnJo Wine & Dine
Rankad som nr 2 av 335 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Välkommen till AnJo Wine & Dine i Helsingborg! Vi ser utveckling och förbättring av allt som vi levererar, som en naturlig del av vår verksamhet. Hos oss kommer du förmodligen uppleva förändringar och förbättringar varje gång du berikar oss med ett besök. Hos oss vill vi att du ska känna dig välkommen, lite som hemma!

Vi var 12 personer som skulle fira av kär kollega. Maten var utsökt, vinet likaså. Jag älskade matjessillen och att kyparen lyckades hitta ett passande vin. Även rödingen var fin och såsen var i världsklass. Som om det inte var gott nog så toppades det hela med trevlig och kunnig personal. Vi är så nöjda, tack för att vi fick en så fin kväll!!!

Tack familjena2017

Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Allt var på topp. Ostron, förrätt och sen er underbara entrecote. Wow på den. Fick tips på bra dricka som passade till maten av er servitör. Underbart rött vin( glömt namnet nu) som var sååå gott. Tror han sa druvorna växte nära en vulkan. Vårt gäng tackar för en härlig upplevelse

Tack Jempasa
Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Bra mat och service. Som ”köttnörd” blev jag även imponerad av entrocote:n. Att det tog tid mellan rätterna gjorde ingenting ty då fick vi en mer avslappnad middag.

Tack Bamsemannen
Omdömet skrevs 30 juli 2021 från mobil enhet

Härlig restaurang med bästaste service. Olivia var en pärla, så även chefen. Supergod mat å dryck. Hit vill man gärna gå igen.

Datum för besöket: juni 2021
Tack SwedenLotta
Omdömet skrevs 27 juli 2021

Otroligt fin service av en kvinna(hon som gjort menyn?), snabb och effektiv, charm och väldigt god service! 10/10!

Mysig restaurang och maten var fantastisk, oxfilén är verkligen att rekommendera och även den alkoholfria daiqurin. Tack för en fantastisk kväll.
Kan starkt rekommendera

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack johannalS4461CD

Resenärer som tittade på AnJo Wine & Dine tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt AnJo Wine & Dine? Berätta vad du tyckte!