“Bästa maten”
Omdöme om AnJo Wine & Dine

AnJo Wine & Dine
Rankad som nr 2 av 334 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Välkommen till AnJo Wine & Dine i Helsingborg! Vi ser utveckling och förbättring av allt som vi levererar, som en naturlig del av vår verksamhet. Hos oss kommer du förmodligen uppleva förändringar och förbättringar varje gång du berikar oss med ett besök. Hos oss vill vi att du ska känna dig välkommen, lite som hemma!

Fantastiskt god mat och dryck!
Jätte trevlig personal unga tjejer som behöver komma in i arbetslivet och få erfarenhet!
Tack vore som någon hade skrivit här att service personal var dålig måste vara vikare, säkert jätte nervösa men så himla trevliga och gjorde sitt bästa!
Måste säga bästa maten i Helsingborg ❤️

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack Fitore B

Mysig atmosfär perfekt en regnig kväll. Proffsig och lyhörd service. Vi hade carpaccio & ostron special till förrätt och sen musslor & entrecote till varmrätt. Ostron är deras special och de var magiska! Man kan välja olika gratinerade smaker. Entrecotens rödvinssås var supergod. En kanonkväll faktiskt! Inga barnrätter utan de äter samma till en billigare summa. Skulle absolut komma tillbaka.

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack MartinaS756

Fantastisk mat och god dryck. Så glad över ärlig och trevlig personal som var väldigt måna om vår trivsel. Mycket ny personal men all eloge till dem som lär var dag.

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack Marie K

Trevlig men okunnig personal. Kändes som sommarvikarier. Vinråden vi fick var helt galna så vi valde själva. Förrätterna, siklöjrom och friterade ostron smakade bra och var snyggt presenterade. Sedan började den långa väntan på huvudrätten, hängmörad oxfilé med krispig hasselbackspotatis. Vi hann dricka två glas vin innan maten kom. Maten gav inga bestående intryck, ganska smaklöst. På en tavla var 4:a ostsorter skrivna. Endast två fanns...Efterrätten, cheesecake och flädersvängda jordgubbar fick godkänt.
Jag har ätit på den här restaurangen 2019 och då var maten och upplevelsen bra. Jag kan inte rekommendera restaurangen med tanke på det höga priset och den låga servicen.

Datum för besöket: juli 2021
Tack evalP7246AU
Anette B, Ägare på AnJo Wine & Dine, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Tackar ödmjukast för ert bidrag till hur vi kan bli bättre. Och ja, vi har ny personal som behöver en ärlig chans att få komma ut i arbetslivet.

Det har varit en lång pandemi och det är inte något vi önskar skylla på, men det finns ingen personal kvar på marknaden, så man få börja om på ny kula.

Och den personalen som är hos oss kommer att bli den bästa!

Beklagar också att ni inte tyckte min mat smakade bra! Hoppas ändå att du vill ge oss en ärlig chans en annan gång!

Med vänlig hälsning, Anette

Omdömet skrevs 29 maj 2021 från mobil enhet

Snygg restaurang i klassisk stil och samtidigt hög mysfaktor. Fina smaker ända ner i alla detaljer. Deras hemmagjorda bearnaisesås var underbar och köttet höll mycket hög kvalitet. Familjär och proffsig service. Missa inte carpaccion!

Datum för besöket: maj 2021
Tack Cebl72

Resenärer som tittade på AnJo Wine & Dine tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt AnJo Wine & Dine? Berätta vad du tyckte!