“Fantastisk trevlig kväll”
Omdöme om AnJo Wine & Dine

AnJo Wine & Dine
Rankad som nr 2 av 342 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Välkommen till AnJo Wine & Dine i Helsingborg! Vi ser utveckling och förbättring av allt som vi levererar, som en naturlig del av vår verksamhet. Hos oss kommer du förmodligen uppleva förändringar och förbättringar varje gång du berikar oss med ett besök. Hos oss vill vi att du ska känna dig välkommen, lite som hemma!

Fantastisk trevlig kväll en riktig överraskning. Så gott och välsmakande och med perfekta vin val av vår trevliga servitris.
För mig blev det hjort carpaccio till att börja med och sedan ett fantastiskt ankbröst.
Detta var bra mycket bra.

Datum för besöket: september 2020
Tack connyj45

Omdömet skrevs 12 september 2020

Fanatisk mat, därtill utmärkt som Jonas rekommenderade. Fantastisk personal. Bra läge.
Kan verkligen rekommenderas.

Datum för besöket: september 2020
1  Tack 49sixten
Omdömet skrevs 27 augusti 2020 från mobil enhet

Familjen firade födelsedag och ville äta extragott.
Trevligt mottagande, go miljö och fantastiskt vällagad mat!
Ett ställe som jag vill rekommendera!

Tack 690carlj
Omdömet skrevs 15 augusti 2020

Efter Corona tiden, uteserveringen i August var perfekt, bra med plats, bra mat , snabb service men framförallt bra service, antagligen bästa service i Hbg av en riktigt bra servitör som kan sin mat och bra med viner. helt kalrt en av dom bätrte restaurangerna i Helsingborg.

2  Tack JHE
Omdömet skrevs 14 augusti 2020

Hög kvalitet på maten, carpaccio som smälte i munnen kunnig personal. Bra vin. Vi går gärna hit igen

Tack vivace_2

Resenärer som tittade på AnJo Wine & Dine tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt AnJo Wine & Dine? Berätta vad du tyckte!