“Familjen firade födelsedag”
Omdöme om AnJo Wine & Dine

AnJo Wine & Dine
Rankad som nr 2 av 338 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Välkommen till AnJo Wine & Dine i Helsingborg! Vi ser utveckling och förbättring av allt som vi levererar, som en naturlig del av vår verksamhet. Hos oss kommer du förmodligen uppleva förändringar och förbättringar varje gång du berikar oss med ett besök. Hos oss vill vi att du ska känna dig välkommen, lite som hemma!

Familjen firade födelsedag och ville äta extragott.
Trevligt mottagande, go miljö och fantastiskt vällagad mat!
Ett ställe som jag vill rekommendera!

Tack 690carlj

Omdömet skrevs 15 augusti 2020

Efter Corona tiden, uteserveringen i August var perfekt, bra med plats, bra mat , snabb service men framförallt bra service, antagligen bästa service i Hbg av en riktigt bra servitör som kan sin mat och bra med viner. helt kalrt en av dom bätrte restaurangerna i Helsingborg.

1  Tack JHE
Omdömet skrevs 14 augusti 2020

Hög kvalitet på maten, carpaccio som smälte i munnen kunnig personal. Bra vin. Vi går gärna hit igen

Tack vivace_2
Omdömet skrevs 10 augusti 2020

Alltid omtänksam och trevlig servis. Mycket kunnig personal i köket. Fräcsha råvaror som trollas till fantastiska rätter. Är vegetarian och får alltid mycket god mat. Vinintresset lyser igenom och det finns mycket gott att välja på.

Tack Annika R
Omdömet skrevs 8 augusti 2020

Här åker man 25 mil mer än nödvändigt bara för att få bekräftat att de två besöken i aug 2018 inte var en tillfällighet, det var det värt. Kommer åter, helst i morgon men då blir det 50 mil t o r så det får vänta ett tag.

Datum för besöket: juli 2020
Tack over876

Resenärer som tittade på AnJo Wine & Dine tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt AnJo Wine & Dine? Berätta vad du tyckte!