“Bäst i Helsingborg. ”
Omdöme om AnJo Wine & Dine

AnJo Wine & Dine
Rankad som nr 2 av 335 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Välkommen till AnJo Wine & Dine i Helsingborg! Vi ser utveckling och förbättring av allt som vi levererar, som en naturlig del av vår verksamhet. Hos oss kommer du förmodligen uppleva förändringar och förbättringar varje gång du berikar oss med ett besök. Hos oss vill vi att du ska känna dig välkommen, lite som hemma!
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Bäst i Helsingborg. (Och vi har varit på nästan alla) Utmärkt service. Samtliga rätter utmärkta. Torsken perfekt tillagad. Vin på glas, här fanns det flera att välja på. Vi fick smaka lite för att sedan välja. Perfekta vinråd. Blev överraskad av notan som var billigare än jag väntat mig för denna kvalitet. Dvs mycket prisvärt.

Tack Lars1960

Trevlig personal, bra stämning och jättegod mat! Väldigt nöjd med besöket, kommer absolut tillbaka :)

Tack Departure47388663987

Grundligt vällagad mat där smakerna talar för sig själva, snabb service med mycket kunniga vinexperter på plats som kan rekommendera bra vin till maten som ger dig en höjning till matupplevelsen. Alltid mycket nöjd på Anjo. Ser så framemot deras skaldjurs special!

1  Tack 728dorotab

Jag åt torskrygg o maken kalv o vi var nöjda båda två. Bra service o trevlig personal . Det rekommenderade vinet till torsken smakade utmärkt (Chablis)!

Tack Gunsan13
Omdömet skrevs 24 juni 2020 från mobil enhet

Fantastiskt god mat tillagad med stor kärlek och både öga och gom blir nöjda.
Vi kommer definitivt komma tillbaka och kan varmt rekommendera er andra att gå dit.
AnJo är en av Helsingborgs bästa utan att ge plånboken hål.

Datum för besöket: juni 2020
Tack Chillen2016

Resenärer som tittade på AnJo Wine & Dine tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt AnJo Wine & Dine? Berätta vad du tyckte!