“Svemester i Helsingborg”
Omdöme om AnJo Wine & Dine

AnJo Wine & Dine
Rankad som nr 2 av 332 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Välkommen till AnJo Wine & Dine i Helsingborg! Vi ser utveckling och förbättring av allt som vi levererar, som en naturlig del av vår verksamhet. Hos oss kommer du förmodligen uppleva förändringar och förbättringar varje gång du berikar oss med ett besök. Hos oss vill vi att du ska känna dig välkommen, lite som hemma!

Fantastiskt god mat tillagad med stor kärlek och både öga och gom blir nöjda.
Vi kommer definitivt komma tillbaka och kan varmt rekommendera er andra att gå dit.
AnJo är en av Helsingborgs bästa utan att ge plånboken hål.

Tack Chillen2016

Vi beställde två huvudrätter och en förrätt som take-away och när vi kommer hem med maten så inser vi att restaurangen glömt lägga ner förrätten. Restaurangen ringer upp och erbjuder att köra hem förrätten, vilket dom gör, men det slutar med att vi fick äta förrätten efter huvudrätten och fick ingen kompensation. Dessutom var fiskrätten i minsta lagret. God mat annars.

Tack toxva

5/5 super bra restaurang! En riktigt bra vin och matupplevelse!!

Rekommenderas varmt, ett klockrent ställe ett besöka i Helsingborg !

Tack 919linush
Omdömet skrevs 14 maj 2020

Mysig miljö och trevlig personal. Mat och viner över all förväntan! Också väldigt trevliga presentationer och uppläggningar av maten! Det var bra storlek på portionerna och vi blev verkligen mätta. Vi testade även lite olika viner där personalen kom med riktigt bra vinförslag.

Datum för besöket: maj 2020
Tack sofiej968
Omdömet skrevs 9 maj 2020 från mobil enhet

Otroligt god wallenbergare och Fish & chips. Vällagad från grunden som det ska smaka. Å ölen både med och utan alkohol var en nyhet för oss (rätt så bevandrade), och otroligt välsmakande. Lyxigt!

Datum för besöket: maj 2020
Tack FridaN123

Resenärer som tittade på AnJo Wine & Dine tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt AnJo Wine & Dine? Berätta vad du tyckte!