“Toppen resturang”
Omdöme om AnJo Wine & Dine

AnJo Wine & Dine
Rankad som nr 2 av 332 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Välkommen till AnJo Wine & Dine i Helsingborg! Vi ser utveckling och förbättring av allt som vi levererar, som en naturlig del av vår verksamhet. Hos oss kommer du förmodligen uppleva förändringar och förbättringar varje gång du berikar oss med ett besök. Hos oss vill vi att du ska känna dig välkommen, lite som hemma!

5/5 super bra restaurang! En riktigt bra vin och matupplevelse!!

Rekommenderas varmt, ett klockrent ställe ett besöka i Helsingborg !

Datum för besöket: juni 2020
Tack 919linush

Omdömet skrevs 14 maj 2020

Mysig miljö och trevlig personal. Mat och viner över all förväntan! Också väldigt trevliga presentationer och uppläggningar av maten! Det var bra storlek på portionerna och vi blev verkligen mätta. Vi testade även lite olika viner där personalen kom med riktigt bra vinförslag.

Datum för besöket: maj 2020
Tack sofiej968
Omdömet skrevs 9 maj 2020 från mobil enhet

Otroligt god wallenbergare och Fish & chips. Vällagad från grunden som det ska smaka. Å ölen både med och utan alkohol var en nyhet för oss (rätt så bevandrade), och otroligt välsmakande. Lyxigt!

Datum för besöket: maj 2020
Tack FridaN123
Omdömet skrevs 29 mars 2020 från mobil enhet

Som vanligt otroligt god mat, vin och umgänge. Man trivs på AnJo-som att komma hem. Detta stora hjärta & engagemang i sina gäster gör att man vill komma tillbaka-igen å igen å igen...

Datum för besöket: mars 2020
1  Tack 107christelj
Omdömet skrevs 26 mars 2020 från mobil enhet

Fantastiskt mat med bra service. Absolut ett prisvärt alternativ. Fin och bekväm miljö som får dig att slappna av

Datum för besöket: mars 2020
1  Tack 599peter

Resenärer som tittade på AnJo Wine & Dine tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt AnJo Wine & Dine? Berätta vad du tyckte!