Tripadvisor

“Superb lördagslunch”
Omdöme om AnJo Wine & Dine

AnJo Wine & Dine
Rankad som nr 2 av 332 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Välkommen till AnJo Wine & Dine i Helsingborg! Vi ser utveckling och förbättring av allt som vi levererar, som en naturlig del av vår verksamhet. Hos oss kommer du förmodligen uppleva förändringar och förbättringar varje gång du berikar oss med ett besök. Hos oss vill vi att du ska känna dig välkommen, lite som hemma!

Känner för att lyxa till det denna lördag. Har turen att välja AnJo i Helsingborg, en av få restauranger i Sverige där man kan till lunch beställa blinis med caviar och champagne till förrätt! Dessutom marulk till huvudrätt! Högsta klass på uppläggning och smak. Och kunde erbjuda Armangac till kaffet! Det kanske viktigaste av allt; en mycket trevlig, närvarande och alert servitör som gjorde min upplevelse till den kanske bästa lunch jag njutit av i Sverige (och jag har provat många s.k. stjärnkrogar....).

3  Tack petersT8971LX

Stället är Mysigt, charmigt med stil!
Ägaren Annette tog hand om oss, gav en Top notch service, ”ödmjuk, kunnig och rolig” .
Går man ut och betalar för att bli bortskämd med mat/dryck har du verkligen kommit till rätt ställe för att bli nöjd! Vi Kommer tillbaka till 100% när vi besöker Helsingborg igen❤️

1  Tack camillahH84SH

Det var av speciell anledning att fira som vi besökte AnJo. Att då komma in och mötas av värme och omsorg denna annars ganska gråmulna tisdag gjorde att tisdagen avslutade med bästa lyxkänsla i kroppen. Vilken mat! Nöjd, mätt (läs oerhört mätt) och belåten av fantastiska smaker och trevligt bemötande. Vilken känsla, vill liksom tillbaka oftare. Fantastiskt, njutning både för mage och öga!

Tack msprinzl

Kanske inte den bästa kvällen att gå ut på restaurang i Helsingborg men vi bokade på Anjo och vilken kväll vi fick, super service. En bra vinlista ,bra meny med lagom mycket.... Top 3 i Helsingborg

2  Tack JHE
Omdömet skrevs 18 februari 2020 från mobil enhet

Då det var Mussel-Tisdag när jag övernattade i stan så passade jag naturligtvis på. Fantastiskt goda musslor och trevlig personal. Kommer absolut tillbaka nästa gång för att prova mer på menyn.

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack Valltomta_1

Resenärer som tittade på AnJo Wine & Dine tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt AnJo Wine & Dine? Berätta vad du tyckte!