“Proffsig, avslappnad service och bra mat”
Omdöme om AnJo Wine & Dine

AnJo Wine & Dine
Rankad som nr 15 av 330 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Välkommen till AnJo Wine & Dine i Helsingborg! Vi ser utveckling och förbättring av allt som vi levererar, som en naturlig del av vår verksamhet. Hos oss kommer du förmodligen uppleva förändringar och förbättringar varje gång du berikar oss med ett besök. Hos oss vill vi att du ska känna dig välkommen, lite som hemma!
Omdömet skrevs 9 augusti 2018

Troligen så bra det kan bli i Helsingborg.

Ett kunnigt och proffsigt bemötande

Bra råvaror som hanteras på bästa sätt

Lite dyrare än andra restauranger i Helsingborg, men mycket bättre.

Tack PeleSweden

1923 av 52 omdömen

Omdömet skrevs 2 augusti 2018 från mobil enhet

Detta var i särklass den godaste mat vi ätit någonsin i Sverige och fantastiskt gott vin och goda drinkar. Dem vet verkligen hur man gör det där lilla extra för sina kunder och så vackert som maten serverades, det var en fröjd både för ögat och för smaklökarna. Personalen var helt underbara och man kände sig så väl omhändertagen. Efter denna fantastiska matupplevelse önskar jag att jag bodde mycket närmare Helsingborg och kunde gå dit och äta ofta. Dem får högsta betyg av oss!

Tack miaerlandsson80
Omdömet skrevs 28 juli 2018 från mobil enhet

Wow vilken upplevelse! Allt sååå njutbart mat, dryck och servis! En amuse-bouche gazpacho-sup fick inleda dine’n, goaste Pilgrimmare ever med ett glas Cava, åtföljdes av helstekt spätta modell bauta som lagats med proffsig kockhand och till dessert fläder-/vaniljglass med sommarens sista svenska jordgubbar som åtföljdes av ett glas portugisiskt dessertvin som var pricken över i - de hele avslutades med en Zoegaespresso! Matglädje när den är som bäst - hit kommer vi gärna åter-snarast!

1  Tack 151annicaa
Omdömet skrevs 21 juli 2018 från mobil enhet

God mat lagad från grunden, god dryck, trevlig miljö och bra service. Ett ställe "med det lilla extra". Vi kommer tillbaka nästa gång vi är i Helsingborg!

Tack 70patrik
Omdömet skrevs 16 juli 2018 från mobil enhet

Första gången vi besökte Helsingborg och hittade denna trevliga restaurang. Fantastisk mat, fantastiskt vin , goda drinkar och god dessert.
Samt super trevlig personal! Tack för en lyckad kväll!

Tack Pysen

Resenärer som tittade på AnJo Wine & Dine tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt AnJo Wine & Dine? Berätta vad du tyckte!