“Middag”
Omdöme om Regio

Regio
Rankad som nr 116 av 335 Restauranger i Helsingborg

Go d pasta men enormt dålig service. Tog väldigt lång tid att få in både förrätt, varmrätt och dryck. Vi hade inte fått något om vi inte själv påmint. Dessutom jagade dom bort oss för en andra sittning trots att vi fått vänta länge för att få vår mat. Har beställt hem pizza från dem tidigare. En pizza som inte alls är i min smak men ville ge dem en chans till genom ett besök. Försökte när vi skulle betala få köpa med mig något från disken hem men dom ville bara ta betalt och få iväg oss så fort som möjligt. Ingen merförsäljning där inte. Blir inte fler besök där.

Datum för besöket: oktober 2020
2  Tack marielouiseb67

Omdömet skrevs 25 augusti 2020 från mobil enhet

Älskar man italiensk mat så är det stället att besöka. Blev serverad en helt utsökt gorgonzola pasta. Personalen är super trevlig och det finns ett bra urval av italienska viner.
Detta är den kvarterskrog jag längtat efter.

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack DennisAnd
Omdömet skrevs 21 augusti 2020

bröd i pizzorna för vår smak, vi ska prova den andra delen nu när det är klart men som sagt vi gillade inte pizzorna. smaken är olika såklart

Datum för besöket: juli 2020
2  Tack JHE
Omdömet skrevs 9 augusti 2020

Tveklöst Helsingborgs bästa pizza och ett härligt familjärt bemötande.Äter och hämtar här en del (för mycket?..) sedan de öppnade, då jag bor nära. Ett riktigt tillskott i ett redan krogtätt område.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack piab343
Omdömet skrevs 6 april 2019

Tillbaka igen och kommer åter. Kan inte mer än att säga mat med omtanke och smak som ger eftersmak av att vilja ha mer. My met god service och mysig avslappnade stämning med tapas bricka som förändrasvarje gångbana kommer hit. Smaker som fastnar och ger njutning. Vill man ha en skön stund och en lugn kväll så gå hit för här hittar det med bästa kvalite. Högsta betyg

Datum för besöket: april 2019
1  Tack Gourmegumman

Resenärer som tittade på Regio tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Regio? Berätta vad du tyckte!