“Fint och fräscht litet cafe.”

Conditori Två Systrar
Rankad som nr 39 av 331 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Fint och fräscht litet cafe. Gott fikabröd som de bakar själva samt trevlig personal. Humana priser.

Datum för besöket: juli 2020
Tack PatFj77

Omdömet skrevs 7 mars 2020 från mobil enhet

En väldigt charmigt fik! Riktigt fin uteplats för en vårfika i strålande solsken en tidig dag i mars. Spännande utbud så kommer absolut på återbesök!

Datum för besöket: mars 2020
Tack 663annikan
Omdömet skrevs 7 mars 2020

Mysigt café med fantastiskt utbud! Går att sitta både inne och ute i mysig miljö. Trevlig och kunnig personal.

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack Eva L
Omdömet skrevs 26 januari 2020

Skulle fika med min partner hos er. Vi kommer in och ser att de bara finns ett bord avsett för 2 personer att äta på så vi slår oss ned vid bordet och ska gå och beställa i disken. Då kommer en man fram till oss som stod vid disken när vi kom satte oss vid bordet. Han hade alla ytterkläder på sig och inget indikerade att han skulle sitta där och äta då han inte heller lagt något vid det enda lediga bordet. Han kommer fram till oss och säger så högt att hela fiket vänder sig mot mig och min partner något i stil med ” jaha oj här kan ju inte ni sitta. Alla vet ju att det är den som beställer först som har rätt till bordet och eftersom ni kom efter mig ska jag sitta här”. Han vill få oss att skämmas fram hela fiket vilket han lyckas med. Han framför även att vårt enda val om vi vill stanna på fiket är att dela bordet med honom. Ingen i personalen gör något åt saken tragiskt nog. Så jag och min partner går efter att ha blivit skällda på och utstirrade när vi inte gjort något fel. Tråkigt att ingen i personalen ingriper.

Datum för besöket: januari 2020
2  Tack Louiselkrisr
Omdömet skrevs 11 november 2019

En lätt söndagslunch, räkmackor och fin läsk. Trevligt ställe, bara hämtat (fika)bröd innan. Genuint och trevligt, glatt bemötande trots att det alltid är fullsatt här. Slår det flesta ställena nere i stan. Prisvärt och gott, hemlagad känsla och kvalitet.

Datum för besöket: november 2019
Tack Magnus M

Resenärer som tittade på Conditori Två Systrar tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Conditori Två Systrar? Berätta vad du tyckte!