“Fantastisk butter chicken masala”

Curry Nam Nam Helsingborg
Boka bord
tis 24/11
20:00
Rankad som nr 23 av 331 Restauranger i Helsingborg

Var tillbaka på curry nam nam igår och det var lika bra som alltid. Deras chicken butter masala är fantastisk och servicen på topp. Tidigare firat födelsedagar med vänner, tagit med familjen etc. och aldrig blivit besviken.
Fyra istället för fem då förrätterna inte var i samma klass som huvudrätterna, men allt som allt väldigt bra och till bra pris. Kommer fortsätta gå dit.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack mlijohansson94

Omdömet skrevs 7 oktober 2020 från mobil enhet

Längesedan jag åt indisk mat men blev sugen på det och lunchade här i centrala Helsingborg.
Riktigt god Tikka Masala.
Liten salladsbuffé, indiskt bröd och dryck därtill smakade väldigt bra.

Så trevlig personal.
Återkommer gärna.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack 853Mimmi
Omdömet skrevs 30 augusti 2020 från mobil enhet

Beställde mat för avhämtning - 3 Tilkka Mesahla och 2 vegetariska. Det var det sämsta vi någonsin ätit! Tikka Mesahlan var typ kycklingbitar i ketchupsås, utan grönskerbsom varken såg ut eller smakade som det borde. Det vegetariska smakade absolut inget annat än stark och saknade typ så. Innehöll totalt tre böner, en i den ena och två i den andra. Nej tack, aldrig igen.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 478jonasr
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Mysig och bra stämning med lugn hindisk musik. Maten är sjukt gott och servitören är jätte trevliga!

Datum för besöket: juli 2020
Tack Mome94
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Godaste och bästa mat och service. Mysig stämning i restaurangen med trevlig music. Har aldrig provat lika god mat innan. Absolut bästa indisk resturang jag har varit på

Datum för besöket: juli 2020
Tack 224qamara

Resenärer som tittade på Curry Nam Nam Helsingborg tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Curry Nam Nam Helsingborg? Berätta vad du tyckte!