“Riktigt god lunch. ”

Boka bord
lör 24/10
20:00
Rankad som nr 23 av 342 Restauranger i Helsingborg

Längesedan jag åt indisk mat men blev sugen på det och lunchade här i centrala Helsingborg.
Riktigt god Tikka Masala.
Liten salladsbuffé, indiskt bröd och dryck därtill smakade väldigt bra.

Så trevlig personal.
Återkommer gärna.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack 853Mimmi

Omdömet skrevs 30 augusti 2020 från mobil enhet

Beställde mat för avhämtning - 3 Tilkka Mesahla och 2 vegetariska. Det var det sämsta vi någonsin ätit! Tikka Mesahlan var typ kycklingbitar i ketchupsås, utan grönskerbsom varken såg ut eller smakade som det borde. Det vegetariska smakade absolut inget annat än stark och saknade typ så. Innehöll totalt tre böner, en i den ena och två i den andra. Nej tack, aldrig igen.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 478jonasr
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Mysig och bra stämning med lugn hindisk musik. Maten är sjukt gott och servitören är jätte trevliga!

Tack Mome94
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Godaste och bästa mat och service. Mysig stämning i restaurangen med trevlig music. Har aldrig provat lika god mat innan. Absolut bästa indisk resturang jag har varit på

Tack 224qamara
Omdömet skrevs 15 juli 2020

Bra ställe för middag efter en dag på stranden. Vår familj älskade detta ställe! Tikka masala smakade väldigt bra. Kan rekommendera detta ställe.

Tack 169annaa

Resenärer som tittade på Curry Nam Nam Helsingborg tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Curry Nam Nam Helsingborg? Berätta vad du tyckte!