“Godaste mat och bästa service!”

Curry Nam Nam Helsingborg
Boka bord
tis 4/8
20:00
Rankad som nr 23 av 335 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Mysig och bra stämning med lugn hindisk musik. Maten är sjukt gott och servitören är jätte trevliga!

Tack Mome94

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Godaste och bästa mat och service. Mysig stämning i restaurangen med trevlig music. Har aldrig provat lika god mat innan. Absolut bästa indisk resturang jag har varit på

Tack 224qamara

Bra ställe för middag efter en dag på stranden. Vår familj älskade detta ställe! Tikka masala smakade väldigt bra. Kan rekommendera detta ställe.

Tack 169annaa
Omdömet skrevs 17 februari 2020

Jag blev konfunderad och aningen orolig när jag upptäckte att menyn innehöll fullt med felstavningar på de Indiska orden. Å andra sidan hur kan ett ställe med namnet Curry Nam Nam ens tas på allvar? Är detta ens en autentisk Indisk restaurang? Och om de nu inte bryr sig om stavningen i menyn, bryr de sig ens om något? Bry de sig om kvalitet eller föreskrifterna för mathantering? Jag bestämde mig för att acceptera risken trots magkänslan. De som jobbade där den dagen var MYCKET trevliga och gemytliga även om servitrisen hade mycket tufft med språket. Ena maträtten var ganska god medan den andra rätten kändes som halvfabrikat med utstansade kycklingbitar ifrån frysen. Vi hade förstås hellre önskat färska råvaror. Det var mycket snålt med grönsakerna. Varför? Det fanns en trasig hiss som gav mycket höga störande ljud när man åt. Det var ingen mysig stämning. Nästa gång skall jag lita på magkänslan.

Datum för besöket: januari 2020
Tack FrankProner
Omdömet skrevs 17 februari 2020 från mobil enhet

Det var nog den bästa indiska restaurangen jag har varit på.
Bra service
Få mig inte att ens börja på maten
Jätte mysig stämmning
Gillar den indiska musiken
Rekomenderar!

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack MeheTheFoodLover

Resenärer som tittade på Curry Nam Nam Helsingborg tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Curry Nam Nam Helsingborg? Berätta vad du tyckte!