Tripadvisor

Beställ online
OnlinePizza
Rankad som nr 25 av 332 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 17 februari 2020 från mobil enhet

Det var nog den bästa indiska restaurangen jag har varit på.
Bra service
Få mig inte att ens börja på maten
Jätte mysig stämmning
Gillar den indiska musiken
Rekomenderar!

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack MeheTheFoodLover

Omdömet skrevs 26 januari 2020

Nej, nej, nej. Tack och hej. Möttes i dörren av servitrisen som stod utanför och rökte. Fick en dålig magkänsla redan där. Hissen upp lät som om en borrmaskin borra i betong. Borden var låga och har man långa ben med klackaskor till så är det omöjligt att sitta bekvämt. Atmosfären var inte alls mysig. Upptänt i lokalen och ingen nersläckt kvällsbelysning eller tända ljus. Servitrisen förstod inte språket så det blev lite missförstånd och oklarheter. Maten serverades på tråkiga tallrikar och upplägget var slarvigt. Det var överprisad fastfood i en tråkig miljö. Min pojkvän var lite mer optimistisk och vill ge det en ny chans. Jag är tveksam.

Datum för besöket: januari 2020
2  Tack monkeybizz88
Omdömet skrevs 8 november 2019

Vinflaskan hann öppnas och smakas på när vi insåg att de kommit in med husets vin istället för det som vi beställde.
Förrätterna kom in när vi nästan hade ätit upp huvudrätterna men, självklart fick de ta tillbaka dem.
Servicen var direkt undermålig då vi hade tre stycken olika som ville plocka upp beställningar men den ene visste inte att den andre nyligen varit där.
Aldrig mer!

Datum för besöket: november 2019
2  Tack Kohoboy
Omdömet skrevs 8 november 2019 från mobil enhet

Superbra indiskt mat och öl. Förvånad att inte fler hittar hit. Glad och trevlig service till rimliga priser. Rekommenderar lammrätterna.

Datum för besöket: november 2019
Tack Peter H
Omdömet skrevs 20 oktober 2019 från mobil enhet

Har besökt restaurangen ett par gånger och har alltid varit nöjd. Maten är god och smakrik. Mysigt att sitta på övervåningen.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack traveljossan

Resenärer som tittade på Curry Nam Nam Helsingborg tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Curry Nam Nam Helsingborg? Berätta vad du tyckte!