“Skenet bedrar”

Curry Nam Nam Helsingborg
Boka med
Curry Nam Nam Helsingborg har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 33 av 330 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 29 juni 2018 från mobil enhet

Utifrån ser det ganska tomt ut, inte ens personalen syns när du kommer in men när du tar trappan upp så möts du av goda dofter, personal och gäster. Maten var väldigt god. En av de bättre indiska restauranger jag ätit på. Gott om rätter att välja på. Bra priser. Enda minuset var personalens något ointresserade intryck. Inte direkt serviceminded eller utbildade på hur man bemöter kunder men i det stora hela så var det ett litet minus.

Tack sarabJ4103YS

Omdömet skrevs 25 maj 2018 från mobil enhet

Trevlig personal och jättegod indisk mat.
Skönt att kunna sitta ute på uteserveringen och kolla på folklivet

Tack Thomas G
Omdömet skrevs 10 maj 2018

Extremt långsam service. Det tog 1,5 h för att få fram maten och då var de långt ifrån fullsatt. Efter en timme kom serrvitören med en kanna vatten.
Maten var okej, men i starkaste laget. I menyn fanns ingen "chiliguide" som beskrev rättens styrka. Det hade behövts!

Efter att ha påpekat att maten dröjt önskade vi kompensation i form av att de bjöd på dessert. Det visade att det mesta på dessertlistan var slut. Det som fanns var "glass med exotisk frukt" vilket visade sig vara GB bigpac päron. Den exotiska frukten ingick i glassen svarade de när vi efterfrågade frukten.

Nåväl, vi behövde i alla fall inte trängas med andra gäster på stället, alltid något.

Tack Sara L
Omdömet skrevs 10 april 2018 från mobil enhet

Bemöttes först av en kille som inte kunde svenska på första våningen. Men fick sedan hjälp av en svensk kille som kunde allt om maten och var jätte trevlig. Maten var suverän, förmodligen den bästa indiska jag ätit. Kommer igen!

Tack Compass759941
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Rekommenderar verkligen alla att komma hit! Godaste indiska jag har ätit. Trevlig personal och fin lokal med två våningar, rekommenderar att sitta på övre våningen :) glöm inte beställa till raita, som även den är den godaste jag ätit!

Tack elisahjiz

Resenärer som tittade på Curry Nam Nam Helsingborg tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Curry Nam Nam Helsingborg? Berätta vad du tyckte!