“Godaste indiska jag ätit!!”

Curry Nam Nam Helsingborg
Boka med
Curry Nam Nam Helsingborg har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 33 av 329 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Rekommenderar verkligen alla att komma hit! Godaste indiska jag har ätit. Trevlig personal och fin lokal med två våningar, rekommenderar att sitta på övre våningen :) glöm inte beställa till raita, som även den är den godaste jag ätit!

Tack elisahjiz

Omdömet skrevs 27 mars 2018

Vi åt lunch här. Trevlig personal och god mat som kom snabbt. Jag åt en thali, vilket innebar att jag fick smaka på flera rätter. Alla smakade bra, men godast var lammet. Min man åt smörkyckling och den var också mycket god.

Tack idealisk
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Maten var väldigt god. Suverän hot curry... MEN... Servicen är obefintlig. Mer loj personal får man leta efter.

Tack Heiko T
Omdömet skrevs 18 november 2017 från mobil enhet

Detta kan vara den bästa indiska maten jag har ätit. Deras Hot Chilli Curry lamm var outstanding. Den fullkomligt exploderar i munnen av smaker.

1  Tack Andreas G
Omdömet skrevs 12 november 2017

Mycket trevlig restaurang med verkligt god Indisk mat. Serverad i perfekta portioner av både kunnig och trevlig personal.
Vi gick förbi flera gånger och tänkte att det såg trist ut med tomma bord, men skenet bedrog eftersom huvuddelen av restaurangen fanns en trappa upp och var trevlig och inbjudande.
Vi kommer säkert tillbaka många gånger.

1  Tack Bou F

Resenärer som tittade på Curry Nam Nam Helsingborg tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Curry Nam Nam Helsingborg? Berätta vad du tyckte!