Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 1 juli 2019 från mobil enhet

Betyget grundar sig på att det utger sig för att vara ett hotell som kostar som ett hotell.
Detta är inte ett hotell!
Slitna rum, mycket spring och liv i korridorer och utanför "hotellet". Frukosten "Willys storpack".
Nä detta var inte bra, priset borde ligga på 500 inkl. frukost.

Datum för vistelsen: april 2019
1  Tack 342perg
Omdömet skrevs 2 maj 2019 från mobil enhet

Ett prisvärt hotell med gratis parkering, wifi och frukost. Kylskåp, vattenkokare, TV och hårblås fanns på rummet. Vi kom från Tyskland med bil och kände oss för trötta att åka hem till Jönköping. 695 kr för ett dubbelrum var det värt för att få vakna utvilade dagen efter.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack IRR99
Omdömet skrevs 28 oktober 2018

Bra läge när man kommer sent med färjan från Danmark. Rummet var stort och sängarna var bra. Det fanns t o m en liten sittgrupp med 2 fåtöljer och ett bord. Omgivningen var tyst och lugn och ljudisoleringen mellan rummen var bra. Frukosten var ordinär och innehöll det som man vill äta på morgonen. Ytterligare en fördel är att parkeringen är gratis alldeles utanför hotellet.
Det som bekymrar var att portiern påstod att vi hade fått ett bra pris när vi checkade in, trots att prisnivån i Sverige är betydligt högre än vad man är bortskämd med när man åker runt på kontinenten. Detta trots att standarden inte är högre.

Rumstips: Välj gärna ett rum mot entrésidan, så har man utsikt över sin bil.
Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack 118boa
Omdömet skrevs 20 september 2018

Hotellet låg bra och nära färjeterminalen till Helsingör, och parkeringen var gratis, alltid ett plus.
Sedan hade jag gärna haft en dusch istället för badkar, känns lite fräschare.
Frukosten var ok, lite av varje. Tyvärr var inte varken tevattnet eller kaffet speciellt varmt som stod på värmeplattan.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack Britt-Marie B
Omdömet skrevs 21 juli 2018

Sängar verkar komma från något begagnat-ställe, alldeles för mjuka ocdh nerliggade. Frukosten, ja något bättre än kontineltalvarianten, men trångt. Lite uda reception, men det fungerade. Fördel, ja gratis parkering som höjer betuget

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack kent8846