“Kanon bra service och mat.”
Omdöme om Bistro V

Bistro V
Rankad som nr 82 av 333 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 28 maj 2018 från mobil enhet

Servitören är riktigt trevlig och service inriktad.
Maten är fantasifull och helt grymt god.
Maten på bilden smälter i munnen.

Datum för besöket: maj 2018
Tack Arne F

Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Läcker miljö, men svag service o lite konfunderade smaker på tallriken drar ner betyget rejält. Varning för små portioner

Datum för besöket: mars 2018
Tack UlfS685
Linnea N, Chef på Bistro V, svarade på det här omdömetSvarade 16 april 2018

Hej,
Jag uppskattar era kommentarer. Detta ska vi kolla över och givetvis ta tag i! Hoppas att ni vill ge oss en chans till vid ett annat tillfälle.

Omdömet skrevs 24 februari 2018 från mobil enhet

Andra gången vi besöker denna restaurang och lika nöjda varje gång. Bra, vällagad mat. Trevlig personal. Ni kommer inte bli besvikna. Besök Bistro V

Datum för besöket: februari 2018
Tack bodilm2014
Linnea N, Restaurangansvarig på Bistro V, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2018

Tack så jättemycket för er fina kommentar! Jätteroligt att höra att Ni varit så nöjda båda gånger Ni besökt oss. Mycket rolig läsning!

Omdömet skrevs 19 februari 2018 från mobil enhet

Vi har ätit här många gånger eftersom vi bor här ofta när vi är i Helsingborg. Vi blir aldrig besvikna! Så underbar mat och så trevligt bemötande. Kan inte önska oss bättre. Prova deras råbiff - sååååå god med pommes ❤️

Datum för besöket: februari 2018
2  Tack cuhrus
Linnea N, Restaurangansvarig på Bistro V, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2018

Hej! Tack så jättemycket för era fina kommentarer om oss! Vi uppskattar detta jättemycket och är så glada över att Ni trivs hos oss så mycket.

Omdömet skrevs 9 februari 2018

Mycket trevlig och kunnig personal och service, fantastisk mat och fin stämning och mysig inredning.

Datum för besöket: januari 2018
Tack Åsa B

Hej Åsa!
Tack för ert omdöme! Värmer att få höra detta. Kul att Ni gjorde ett besök och hoppas Ni återkommer snart igen!

Resenärer som tittade på Bistro V tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Bistro V? Berätta vad du tyckte!