“Härlig måltid”
Omdöme om Bistro V

Bistro V
Rankad som nr 94 av 330 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 19 februari 2018 från mobil enhet

Vi har ätit här många gånger eftersom vi bor här ofta när vi är i Helsingborg. Vi blir aldrig besvikna! Så underbar mat och så trevligt bemötande. Kan inte önska oss bättre. Prova deras råbiff - sååååå god med pommes ❤️

2  Tack cuhrus
Linnea N, Restaurangansvarig på Bistro V, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2018

Hej! Tack så jättemycket för era fina kommentarer om oss! Vi uppskattar detta jättemycket och är så glada över att Ni trivs hos oss så mycket.

Omdömet skrevs 9 februari 2018

Mycket trevlig och kunnig personal och service, fantastisk mat och fin stämning och mysig inredning.

Tack Åsa B

Hej Åsa!
Tack för ert omdöme! Värmer att få höra detta. Kul att Ni gjorde ett besök och hoppas Ni återkommer snart igen!

Omdömet skrevs 27 januari 2018 från mobil enhet

Ett ställe med en härlig ombonad atmosfär. Personal som tog väl hand om oss. Fick hjälp med goda viner. Maten var utmärkt med rejäla portioner. En riktigt bra kväll

Tack tordh846
Omdömet skrevs 6 januari 2018 från mobil enhet

Mysigt ställe, goda smaker, trevlig personal men servicen behöver vara klart snabbare och mer uppmärksam. Sist men inte minst, råbiff ska serveras finmald, inget annat gäller!!!

Tack Sissi1239
Omdömet skrevs 3 december 2017 från mobil enhet

Hade en barnfri helg med frun i Helsingborg och tittade in här på en öl efter shopping på eftermiddagen.
Tyckte det såg så trevligt ut så vi bokade ett bord till kvällen. Vi hade en riktigt mysig kväll med fantastiskt bra mat och mycket trevlig personal.

Tack AndreasJohansson76

Resenärer som tittade på Bistro V tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Bistro V? Berätta vad du tyckte!