“God mat i härlig miljö med underbar personal”
Omdöme om Bistro V

Bistro V
Rankad som nr 94 av 330 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 27 januari 2018 från mobil enhet

Ett ställe med en härlig ombonad atmosfär. Personal som tog väl hand om oss. Fick hjälp med goda viner. Maten var utmärkt med rejäla portioner. En riktigt bra kväll

Tack tordh846

Omdömet skrevs 6 januari 2018 från mobil enhet

Mysigt ställe, goda smaker, trevlig personal men servicen behöver vara klart snabbare och mer uppmärksam. Sist men inte minst, råbiff ska serveras finmald, inget annat gäller!!!

Tack Sissi1239
Omdömet skrevs 3 december 2017 från mobil enhet

Hade en barnfri helg med frun i Helsingborg och tittade in här på en öl efter shopping på eftermiddagen.
Tyckte det såg så trevligt ut så vi bokade ett bord till kvällen. Vi hade en riktigt mysig kväll med fantastiskt bra mat och mycket trevlig personal.

Tack AndreasJohansson76
Omdömet skrevs 19 oktober 2017

Vi hade en trevlig kväll med gott vin, vällagade mat. Man kände sig väl omhändertagen av personalen som gav lagom med uppmärksamhet. En trevlig miljö med en trevlig brasa mitt i restaurangen.

Tack erik12342014
Omdömet skrevs 10 juni 2017 från mobil enhet

Vi testade veckans burgare allihop. En känsla av exklusivitet och den var verkligen jättegod. Trevlig personal och trevlig miljö. Jag personligen gillar att hämta något att dricka i bistron och gå de 10 meterna till hotellfoajén som bara är så mysig :).

Tack Maltemannen

Resenärer som tittade på Bistro V tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Bistro V? Berätta vad du tyckte!