“Veckans burgare!”
Omdöme om Bistro V

Bistro V
Rankad som nr 94 av 330 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 10 juni 2017 från mobil enhet

Vi testade veckans burgare allihop. En känsla av exklusivitet och den var verkligen jättegod. Trevlig personal och trevlig miljö. Jag personligen gillar att hämta något att dricka i bistron och gå de 10 meterna till hotellfoajén som bara är så mysig :).

Tack Maltemannen

Omdömet skrevs 24 april 2017

Vi hade bokat en två-rätters meny. Mycket trevlig servitör som tog hand om oss och guidade oss genom menyn. Valde varsin förrätt och till varmrätt tog vi Sejfilé som var riktigt bra.
Blev rekommenderade ett rött vin som var alldeles perfekt både till förrätt med kött och till fisk

Tack 527petere
Omdömet skrevs 23 maj 2018 från mobil enhet

Omdömet skrevs 21 juni 2017

Resenärer som tittade på Bistro V tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Bistro V? Berätta vad du tyckte!