“Beställde vegetarians utan lök”

Skånska Pizza Köket
Rankad som nr 269 av 332 Restauranger i Helsingborg

Beställde 2 vegetariana utan lök. Fick 2 stycken med lök. Körde tillbaka med Pizzorna. Fick vänta 20 minuter. När jag kom hem öppnade pizza kartongen gissa vad?! Hade fått samma pizzor. Ringde för att kolla om något har blivit fel. Ägaren svarade vi plockade bort löken men för att få pizzorna utan lök få du betala för 2 nya pizzor.

Inga fler besök!

Datum för besöket: maj 2021
Tack BeaSKa

Omdömet skrevs 16 december 2020

Hämtade två olika pizzor, en kebab variant med pommes och en med it. körv osv. Båda riktigt goda, värt priset. Pizza som inte jäser när du ätit den. Hämtar här igen. Salladen var god och inte bara vätska... Degen var frasig och fin

Datum för besöket: december 2020
1  Tack Magnus M
Omdömet skrevs 25 april 2020 från mobil enhet

Riktigt dåligt med kött i kebabrullarna, fick totalt 8 bitar. Dessutom lång väntetid. Brödet är det bästa i stan men dom måste vara mer välfyllda tills nästa gång.

Datum för besöket: april 2020
Tack 964isabellaj
Omdömet skrevs 28 mars 2020

Maten är lika god som alltid, 5/5. Men servicen fallerar när inte Marre jobbar. Detta är tredje gången i år som jag har anlänt till pizzaköket när min mat skall vara klar, för att upptäcka att man inte ens börjat tillaga min pizza. Här var bara EN kund före mig dessutom. Blir besviken, ser mycket hellre att man är ärlig och säger "25-30 minuter" än "10-15 minuter" för att sedan sitta och vänta.

Datum för besöket: mars 2020
Tack corneliuso723
Omdömet skrevs 18 januari 2020 från mobil enhet

Säger de att maten är klar om 20 minuter och man kommer vid rätt tid så kan man räkna med att få sitta där 20-30 minuter extra och vänta på att få maten. Man får inte heller någon kompensation för detta. Detta har hänt mig säkert 10 gånger, hade ett annat bra burgarställe funnits i närheten hade jag aldrig gått tillbaka.

Allmänt dålig service.

Datum för besöket: januari 2020
2  Tack 618rasmusf

Resenärer som tittade på Skånska Pizza Köket tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Skånska Pizza Köket? Berätta vad du tyckte!