“Allmänt dåligt.”

Skånska Pizza Köket
Rankad som nr 272 av 335 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 18 januari 2020 från mobil enhet

Säger de att maten är klar om 20 minuter och man kommer vid rätt tid så kan man räkna med att få sitta där 20-30 minuter extra och vänta på att få maten. Man får inte heller någon kompensation för detta. Detta har hänt mig säkert 10 gånger, hade ett annat bra burgarställe funnits i närheten hade jag aldrig gått tillbaka.

Allmänt dålig service.

Datum för besöket: januari 2020
2  Tack 618rasmusf

Omdömet skrevs 2 januari 2020 från mobil enhet

Beställde en pizza och bröd. Ville ha fyra bakade bröd och tänkte att då blir det troligtvis som fyra pitabröd. Skulle ha dessa till sallad. Fick två kartonger med pizza i den ena och i den andra fanns ett stort bröd, som en pizza, indränkt i olja, vitlök och salt. 100 kr!
Beställde också vitlökssås till som vi inte fick. Kanske vi betalde för såsen, ingen aning.
Känns som om de inte har riktigt koll på beställningarna. Dyrt och salt om inget annat.

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack 486susannah
Omdömet skrevs 25 september 2019

Super gott och unikt.
Detta stället har nu funnits i 2 år och här finns en stor chans till pizzan som blir er greatest of all time

Datum för besöket: september 2019
Tack Marrethegreat
Omdömet skrevs 6 juli 2019

Väntade 45min på 2 pizzor, berättade att det inte var okej och fick till svar ”så är det”. Sen var det strösocker i bearnaise såsen så det knastrade i tänderna.
Beställt därifrån innan och var då bra bemötande och mat så hoppas de bara hade dålig dag.

Datum för besöket: juni 2019
1  Tack Natalie S
Omdömet skrevs 13 februari 2019

När jag började beställa pizza därifrån tyckte jag dom var bäst i stan. Men dom började slarva med att glömma skicka med rätt sås, eller ta bort någon ingrediens som inte önskades. Pizzorna bakades tydligt med majsmjöl och har svingod bearnaisesås. Men nånting har hänt och dom når tyvärr inte upp till samma standard längre.

Datum för besöket: januari 2019
Tack Fredrik F

Resenärer som tittade på Skånska Pizza Köket tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Skånska Pizza Köket? Berätta vad du tyckte!