“Smakupplevelse i absolut toppklass”
Omdöme om Zushi Helsingborg

Zushi Helsingborg
Rankad som nr 9 av 354 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Japansk restaurang med fokus på sushi & japansk robata grill.
Beskrivning: Japansk restaurang med fokus på sushi & japansk robata grill.

Ibland blir man sådär genuint lycklig av en fantastisk matupplevelse - så var det ikväll på Zushi. Trevliga lokaler, fantastisk personal och framförallt otroligt bra mat! Asiatiska rätter och sushi presenterat med vackra upplägg, träffsäkra smaker och eleganta kombinationer. Menyn är stor och varierad men ändå inte spretig. Vi provade 3 förrätter/smårätter, sedan kockens val på 16 bitars sushi och avslutningsvis två olika desserter. Allt, verkligen allt, var 10 av 10. Vi kommer vi tillbaka, det dröjer inte länge :-) Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: juli 2022
Tack Hhederstrom

Otroligt bra smaker. Välkomponerat och vackert upplagt! Utan tvekan en av mina bästa sushi-upplevelser!

Datum för besöket: juli 2022
Tack pelleankarberg
Omdömet skrevs 28 maj 2022

Underbart gott, trevlig atmosfär och mysig personal.
Rekommenderas verkligen.
Ett väl värt besök i Hbg!

Tack SusanneK312
Omdömet skrevs 23 maj 2022

Hörde att maten var bra här så jag och min flickvän provade det i helgen.
Måste bara säga, fantastiskt gott!!!
Jag har ätit sushi många gånger på andra restauranger men denna slår allt annat med hästlängder .
Även priserna är vettiga .

Snälla prova, ni kommer inte att bli besvikna!

Tack 49kentt
Omdömet skrevs 6 maj 2022

Supergod mat med jättetrevlig personal!!
Rekommenderar starkt

Mvh en nöjd kund som sitter mätt och belåten :)

Tack 651wilhelmh

Resenärer som tittade på Zushi Helsingborg tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Zushi Helsingborg? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.