“Riktigt bra sushi”
Omdöme om Zushi Helsingborg

Zushi Helsingborg
Rankad som nr 10 av 335 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Japansk restaurang med fokus på sushi & japansk robata grill.
Beskrivning: Japansk restaurang med fokus på sushi & japansk robata grill.
Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Supergod mat och väldigt fint upplägg! Riktigt bra drinkar och supertrevlig personal. Rekommenderas starkt

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 927ebbae

Omdömet skrevs 23 juli 2021 från mobil enhet

Underbart ställe, vällagat, fint upplagt. Vilka underbara smaker. Bästa sushin jag ätit. Bra service. Ligger lite avsides. Många som hämtade mat. Mysigt ställe att äta på.

Datum för besöket: juli 2021
Tack LarsH333
Omdömet skrevs 3 december 2020

Helsingborgs solklart bästa sushirestaurang!
Maten är alltid fräsch och de har ett bra utbud (deras 12-bitars Tokyo De Luxe är en favorit).
Men det som gör Zushis sushi speciellt är deras fantastiska familjära kundbemötande! Man möts alltid med ett glatt och genuint välkomnande, så fort man kommer in genom dörren och längtar tillbaka så fort man klivit Ut!

De serverar Sveriges bästa sushi!
Gudomliga smaker!
Otroliga råvaror!
Enorm kunskap mixas med trevligt bemötande av gäster.
Omöjligt att få bättre sushi i Skåne nu!

Datum för besöket: december 2020
1  Tack Y280YKmichaelr
Omdömet skrevs 30 november 2020 från mobil enhet

Om ni vill ha högkvalitativ sushi så är det Zushi ni ska besöka! Har varit här och även beställt hem flertal gånger, fler gånger än jag kan räkna sedan öppningen. Tröttnar aldrig!
Jag rekommenderar: Lion king roll, shake tempura roll, deras hemmagjorda ponzusås och chilimajo. Beställ detta och du kommer hamna i himlen (min vanliga beställning). Allt annat är sjävklart även det fantastiskt gott och vällagat!

Uttöver detta så är inredningen supermysig, dem har bra avstånd mellan borden nu under coronatiderna och personalen är fantastiskt trevliga och kundorienterade. Rekommenderas starkt!

Datum för besöket: november 2020
1  Tack Tiinabe
Omdömet skrevs 30 november 2020

Har ätit här minst en gång i veckan sedan jag upptäckte Zushi. Stans absolut bästa sushi, men också den bästa sushin jag har ätit. Lika gott oavsett om man är där på lunchen eller kvällen. Man blir aldrig besviken och alla jag har tips om detta stället har också älskat det. Ett stor plus går också till den mysiga miljön, uppdukningen av maten samt den trevliga personalen. Helt enkelt gudomlig mat. Kan varmt rekommenderas till alla !

Datum för besöket: november 2020
Tack TeutaBe

Resenärer som tittade på Zushi Helsingborg tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Zushi Helsingborg? Berätta vad du tyckte!