“Riktigt bra sushi!”
Omdöme om Zushi Helsingborg

Zushi Helsingborg
Rankad som nr 13 av 338 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Japansk restaurang med fokus på sushi & japansk robata grill.
Beskrivning: Japansk restaurang med fokus på sushi & japansk robata grill.

Mycket god sushi! Kreativa och spännande rätter, som visar att de vill något mer.
Jag beställde mat för avhämtning och hade verkligen inga problem med väntetid! Den här restaurangen vill jag besöka igen, här finns mer att upptäcka!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack michaelbG8474BK

Omdömet skrevs 5 augusti 2020 från mobil enhet

40 minuter väntetid för att få fel beställning. Städade inte bort från bordet innan vid skulle äta. Rekommenderas inte

Datum för besöket: augusti 2020
Tack jajajaelliot
TungB, Ägare på Zushi Helsingborg, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2020

Hej Elliot!
Det var jätte tråkigt att veta att du inte blev nöjd med ditt senaste besök. Vi ber om ursäkt för att det tog så lång tid med maten, och sedan få fel på er beställning. Vi undrar om du nämnde detta till våra servis som serverade till er när ni märkte att det var fel beställning?
Vi hoppas att ni kan höra av er till oss med mer feedback gällande ert senaste besök, skicka gärna ett email till oss på hbg@zushi.se så ska vi se till att hitta en bra lösning till er.
Vi strävar alltid efter att bli bättre, och försöker så gott vi kan för att hinna med att servera våra kunder. Men ibland kan det hända att det kan bli för stressigt, och vår personal hinner inte att plocka in tallrikarna itid, eller att det blev missförstånd vid beställning. Vi hoppas att ni kan ha överseende för detta, och kontakta gärna oss direkt om ni känner er missnöjd.
Med vänlig hälsning, Tung från Zushi

Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Sååå god sushi
Bra ris, mjäll och fin fisk. Har nog aldrig fått så fin vit fisk förut. Vackert upplagt. Goda drinkar. Väldesignad miljö.

Tack 916fredrika
Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Mycket god mat! Här finns både sushi och varm mat. Du kan välja bara det ena eller det andra, finns även alternativ där du får både sushi och varm mat på en tallrik. Hela familjen älskar maten här. Trevlig personal och bra service.

Tack 875annelic
Omdömet skrevs 1 juli 2020 från mobil enhet

Gott o trevlig personal, fungerade bra att beställa o betala via appen. Vi beställde en sushi , maki med spett av kyckling, biff, lax o kimchi.

Tack Gunsan13

Resenärer som tittade på Zushi Helsingborg tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Zushi Helsingborg? Berätta vad du tyckte!