“Sååå god sushi”
Omdöme om Zushi Helsingborg

Zushi Helsingborg
Rankad som nr 10 av 336 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Japansk restaurang med fokus på sushi & japansk robata grill.
Beskrivning: Japansk restaurang med fokus på sushi & japansk robata grill.

Sååå god sushi
Bra ris, mjäll och fin fisk. Har nog aldrig fått så fin vit fisk förut. Vackert upplagt. Goda drinkar. Väldesignad miljö.

Tack 916fredrika

Mycket god mat! Här finns både sushi och varm mat. Du kan välja bara det ena eller det andra, finns även alternativ där du får både sushi och varm mat på en tallrik. Hela familjen älskar maten här. Trevlig personal och bra service.

Tack 875annelic
Omdömet skrevs 1 juli 2020 från mobil enhet

Gott o trevlig personal, fungerade bra att beställa o betala via appen. Vi beställde en sushi , maki med spett av kyckling, biff, lax o kimchi.

Tack Gunsan13
Omdömet skrevs 15 mars 2020 från mobil enhet

Vi var nöjda med maten, inte min bästa sushi jag ätit men absolut vällagad. Lite otur med vår bordsplacering då vi önskat en mysig upplevelse och hamnade bredvid en högljudd barnfamilj och ett par som överröstade dom flesta i restaurangen.

Datum för besöket: februari 2020
Tack joakimm24
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Hämtade mat för en hemmakväll en 30 bitars och en 12 , det var helt OK men inte mera... lite överprisad men OK

Datum för besöket: februari 2020
2  Tack JHE

Resenärer som tittade på Zushi Helsingborg tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Zushi Helsingborg? Berätta vad du tyckte!