Tripadvisor

“Joakim”
Omdöme om Zushi Helsingborg

Zushi Helsingborg
Rankad som nr 11 av 332 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Japansk restaurang med fokus på sushi & japansk robata grill.
Beskrivning: Japansk restaurang med fokus på sushi & japansk robata grill.

Vi var nöjda med maten, inte min bästa sushi jag ätit men absolut vällagad. Lite otur med vår bordsplacering då vi önskat en mysig upplevelse och hamnade bredvid en högljudd barnfamilj och ett par som överröstade dom flesta i restaurangen.

Datum för besöket: februari 2020
Tack joakimm24

Omdömet skrevs 22 februari 2020

Hämtade mat för en hemmakväll en 30 bitars och en 12 , det var helt OK men inte mera... lite överprisad men OK

Datum för besöket: februari 2020
2  Tack JHE
Omdömet skrevs 26 december 2019

Långväga besök och blev inte besviken. Jättemysig restaurang med suveränt god sushi. Ligger bra till!

Datum för besöket: december 2019
Tack Emilia247
Omdömet skrevs 15 december 2019 från mobil enhet

Bästa sushin i Helsingborg finns här! Har du inte testat den så gör det, du kommer inte att bli besviken.

Testa gärna deras Zushi mix DELUXE (finns med olika antal bitar). Där får du lyxiga kombinationer med bland annat flamberade bitar och olika toppingar och såser.

Mysig miljö och trevlig personal.

Datum för besöket: januari 2019
Tack 587fridan
Omdömet skrevs 20 november 2019

Blev snabbt mottagen när jag kom. Maten kom relativt snabbt. Maten var helt ok, inget saknades, inget var dåligt.

Datum för besöket: november 2019
Tack Pontus B

Resenärer som tittade på Zushi Helsingborg tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Zushi Helsingborg? Berätta vad du tyckte!