“En av Helsingborgs absolut bästa sushirestauranger”
Omdöme om Zushi Helsingborg

Zushi Helsingborg
Boka med
Zushi Helsingborg har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 16 av 318 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Japansk restaurang med fokus på sushi & japansk robata grill.
Beskrivning: Japansk restaurang med fokus på sushi & japansk robata grill.
Omdömet skrevs 1 april 2018

Centralt belägen på en av tvärgatorna till gågatan hittar Du denna trevliga och ofta fullsatta sushirestaurang. Riktigt välgjord sushi och andra japanska rätter. Trevlig och effektiv betjäning. OK med viner att välja på - inte så många på glas och rätt lite i glasen.

Tack Stefan H

Omdömet skrevs 3 februari 2018 från mobil enhet

Zushi i Helsingborg lever alltid upp till våra höga krav. Crispy chicken salladen är en favorit tillsammans med grillad bacon. Ikväll valde vi Zushi special roll och blev såklart nöjda.
Skulle varmt rekommendera Zushi till alla.

Tack Lee H
Omdömet skrevs 2 februari 2018 från mobil enhet

Rent och prydligt, god service och en mångsidig meny, även till lunch. Mycket god mat till ett mycket rimligt pris!

Tack Clas R
Omdömet skrevs 27 januari 2018

Provade deras SIMPLE från menyn då jag inte visste vad jag var sugen på. Det var en succé och jag rekommenderar verkligen detta stället för övriga sushi-fantaster. Hit blir det fler besök! Tack för en supergod middag.

Tack Nellie M
Omdömet skrevs 18 januari 2018 från mobil enhet

Gång på gång blir jag påmind att man ska vara försiktig med att döma bara efter yta. Detta ställe har en inredning som påminner mer om en nattklubb på Ibiza på 80-talet än en restaurang. Men maten - wow, något av den bästa sushin jag ätit. Lagom stora bitar och en bra mix snyggt upplagd på skifferplattan som fungerade som tallrik. Addera därtill en riktigt trevligt mottagande och en bra service som kändes genuin så har du ett ställe som förtjänar högsta betyget.

Tack Jonas K

Resenärer som tittade på Zushi Helsingborg tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Zushi Helsingborg? Berätta vad du tyckte!