“Fantastisk ställe!”
Omdöme om Zushi Helsingborg

Zushi Helsingborg
Rankad som nr 10 av 342 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Japansk restaurang med fokus på sushi & japansk robata grill.
Beskrivning: Japansk restaurang med fokus på sushi & japansk robata grill.
Omdömet skrevs 11 november 2017 från mobil enhet

Vi hade läst om restaurangen och blev inte besvikna. Maten var fräscht, nya kombinationer av sushi och servicen var inget att klaga på.

Datum för besöket: november 2017
Tack YvonneS1083

Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Det här var inte någon höjdare tycker vi. Hade förväntningar efter att läst att det skulle vara bra. Det hela började när vi kom vi hade bokat bord men ingen tog notis om det. Skulle få rabatt enligt bokningssajten men det blev aldrig aktuellt. Maten smakade inget vidare kändes inte så fräscht heller som jag tycker sushi ska vara. Servicen slarvig och dålig. Inget ställe jag rekommenderar.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack martinn615
Tung B, Ägare på Zushi Helsingborg, svarade på det här omdömetSvarade 4 oktober 2017

Hej Martin!
Tack för att du tagit din tid och recencera oss på Tripadvisor, och vi är väldig ledsen att vi inte kunde leva upp till dina förväntningar.
Men jag tror faktisk att det har varit något missförstånd här, eftersom vi har ett automatisk bokningssystem där kunden själv kan boka bord via nätet, och vi reserverar alltid borden till kunderna som har bokat bord.
Men självklart kan det hända att vi ha missat just er bokning, och det kan vara mänskliga faktorer, och vi ber återigen om ursäkt om vi missade det.
Gällande rabatter, så tycker jag att det låter lite konstigt här, eftersom vi har absolut inga rabatter via någon bokningsajt som ni pratar om?
Kan det ha varit så att ni bokade bord hos någon annan restaurang som erbjuder rabatt? Det finns många sushi restauranger i Helsingborg, och det är lätt att blanda ihop restaurangerna.
Gällande maten och servicen, så strävar vi alltid efter högsta kvaliten till maten, och sushin görs alltid efter kunden har beställt. Likaså gäller vår fisk. Vi använder alltid färsk fisk och försöker alltid kontrollera så att kvaliten på maten behåller samma standard.
Men som sagt, ibland så kan det inte alltid bli så som man tänkt sig. Och ibland så är det mänskliga faktorer som spelar in. Men vi vill ber åter igen så mycket om ursäkt att ni inte blev nöjd med servicen eller maten. Och vi hoppas att ni kan ge oss en chans och bevisa att vi faktisk bryr oss om våra kunder!
MVH Tung från Zushi

Omdömet skrevs 26 september 2017 från mobil enhet

Fantastiskt god och välgjord sushi! Fräscha bitar som inte var för stora. Snyggt upplagt så också en fröjd för ögat!

Tack sammikaelsson
Omdömet skrevs 20 september 2017 från mobil enhet

Mycket prisvärd restaurang. Förrätterna är välsmakande och snyggt upplagda. Vinerna är föredömligt prissatta. Bra service. Rekommenderas.

Tack KjellochN
Omdömet skrevs 15 september 2017 från mobil enhet

Beställde 30bitar deluxe på avhämtning och måste säga att jag aldrig ätit godare sushi! Återkommer nästa helg ;)

Tack Travelfrozz

Resenärer som tittade på Zushi Helsingborg tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Zushi Helsingborg? Berätta vad du tyckte!