Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Höjdpunkter från omdömen
Trevligt lekutrymme

Vi har varit på Leos lekland med vår son som är dryga året. Han älskar stället och vill gärna leka ... läs mer

Omdömet skrevs 17 juli 2017
155carolinen
Helsingborg, Sverige
Trevligt

Vi har årskort och barn tycker om att leka där jätteofta. Rent och roligt, rekommenderas! A must if ... läs mer

Omdömet skrevs 7 juli 2017
vivi_gul
Helsingborg, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 11 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömen (11)
Filtrera
Listan uppdateras ...
711 av 11 omdömen
Omdömet skrevs 1 november 2016

Leos lekland är verkligen ett lekland. Otal roliga aktiviteter som barnen bara älskar. Förutom alla barnlekar som man kan göra är maten anpassad för barnen. Vuxna kan sitta och ta det lugnt medan barnen leker. Alla aktiviteter är säkra så vi föredrar kan lugnt sitta och dricka vårt kaffe och surfa. WiFI fungerar mycket bra.

Datum för upplevelsen: oktober 2016
Tack Yelverton T
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 28 februari 2022 från mobil enhet

Datum för upplevelsen: februari 2022