“Utmärkt!”
Omdöme om Aliven

Aliven
Rankad som nr 29 av 338 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 15 augusti 2020 från mobil enhet

God mat! Trevlig ägare med personal! Kunde få pizzan vegansk. Åt två kvällar på raken! Rekommenderar!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack rthostrup

Omdömet skrevs 1 juli 2020

Mat som fick oss att drömma tillbaka till Grekland Kul med en ägare som tar sig tiden att små prata och berätta ”sin” historia ❤️ Barnen älskade maten och honom vi kommer tillbaka!

Datum för besöket: juli 2020
Tack W691MQmariaw
Omdömet skrevs 28 juni 2020 från mobil enhet

En otroligt trevlig restaurang!
Maten är fantastiskt god. Trevlig personal och ren fin resturang.
Hela familjen var jätte nöjda!

Datum för besöket: juni 2020
Tack U2212APsandras
Omdömet skrevs 6 februari 2020

Mycket bra enkel grekisk mat, servitören (ägaren?) var väldigt tillmötesgående och flexibel. Serveringen effektiv och maten mycket god. Xtra plus för tzatzikin

Datum för besöket: februari 2020
Tack Kristian K
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Åliven är en dold skatt bland alla restauranger i Helsingborg. Maten var enkel men mycket vällagad. Bemötandet var personligt, precis så som det är på tavernorna i Grekland och det märks att personalen är stolta över det dom gör. Den ljusa fräscha lokalen och de färgstarka smakerna fick oss att glömma det gråa och blöta januarivädret.

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack 951martinp

Resenärer som tittade på Aliven tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Aliven? Berätta vad du tyckte!