“En bit av Grekland i Helsingborg”
Omdöme om Aliven

Aliven
Rankad som nr 29 av 336 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Åliven är en dold skatt bland alla restauranger i Helsingborg. Maten var enkel men mycket vällagad. Bemötandet var personligt, precis så som det är på tavernorna i Grekland och det märks att personalen är stolta över det dom gör. Den ljusa fräscha lokalen och de färgstarka smakerna fick oss att glömma det gråa och blöta januarivädret.

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack 951martinp

Omdömet skrevs 6 december 2019

Jättebra ställe att stanna till och äta en enkel men bra lunch/middag. Hade jag bott i Helsingborg hade jag säker ätit här då och då. Personalen mycket trevlig, och känslan var på det hela generös. Hela familjen hittar något gott!

Datum för besöket: november 2019
Tack VeniUltra
Omdömet skrevs 2 oktober 2019

Liten restaurang med inriktning på grekisk mat men du kan få annat också. Lunchbuffen som vi åt var mycket god med bl a god grekiska sallad och dolmar som förrätt. Det fanns fyra varmrätter att välja på plus vegetariskt. Allt var gott.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack sydsverige
Omdömet skrevs 5 september 2019 från mobil enhet

Mycket och otroligt god mat. Dessutom mycket trevlig ägare & personal och en fräsch lokal.
Kommer bli många besök.

Datum för besöket: september 2019
Tack theresecharliee
Omdömet skrevs 26 juli 2019

Har nyss ätit den godaste pizzan jag ätit på länge. I en ren fin lokal, med trevligt bemötande och service.

Datum för besöket: juli 2019
Tack PeterLo65

Resenärer som tittade på Aliven tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Aliven? Berätta vad du tyckte!