“1 timmes bowling, 2 banor. ”
Omdöme om Olympia Bowling AB

Olympia Bowling AB
Rankad som nr 223 av 327 Restauranger i Helsingborg
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Sur tjej mötte oss i garderoben- inget ”välkommen” eller ens ett leende. Bad om hjälp i baren när barnens bana hängde sig- fick ett surt svar..men dock hjälp. När jag sen efter spel vänta på min tur i baren för att be om utskrivet resultatet på våra banor, blev jag liksom framviftad...”kom igen”, sätt lite fart! Väldigt mycket pengar för att få detta otrevliga bemötande- en charmkurs hade nog varit på sin plats!

Tack Maria A

Omdömet skrevs 3 februari 2017

Bowling och mat är en bra kombination för en enklare företagsevent.
Maten var god och miljön är trevlig.

Att sedan bowlingresultatet inte blev så bra är en annan fråga.

Tack Wazid_1
Omdömet skrevs 15 oktober 2016

Vi hade lunch i två dagar och den maten var utmärkt vi avslutade med en tre rätters meny....tala om god mat den var mer än utmärkt vi var mer än 70st och alla var mycket nöjda och vi hade många kräsna norrläningar med oss.
Som ledare för detta brokiga gäng alla (över60 ) kan jag bara säga.
…..…..….….................ETT STORT TACK………...…..............

B-L SJÖSTRÖM

Tack Berth-Love S
Omdömet skrevs 30 januari 2016

En kväll på Olympia bowling inleds med obligatorisk garderob, irriterande att tvingas betala 20kr/plagg.
Nästa steg att betala kvällens begivenhet i baren, tyvärr väldigt otrevligt bemötande av bartendern. Så första intrycket var mycket irriterande! Och notan var klart högre än förväntat, trots att dryck och kaffe betalades senare. Men som tur var så blir fortsättningen mycket bättre.
Upp i restaurangen, som var lite kylig, men det kanske inte är mer än rätt när man ska bowla. Restaurang och bowling ligger i samma lokal.
En trevlig servitris tar vår dryckesbeställning och serverar maten (förbeställd). Kalvrygg resp fjällröding står på menyn. Förväntningarna på maten var inte så stora, så betyget får bli klart bättre än väntat. Även om det inte var någon riktig höjdare. Servitrisen fixade sen en god dessert, trots att Vi inte förbeställt den, klart positivt.
Tid för bowling, tiden sprang fort och Vi ville betata dryck och dessert. Tyvärr var servitrisen upptagen med annat så Vi håller på att missa starten på spelet 20.00. Sa till om notan i god tid, men inget hände! Dåligt.
Löste sig dock genom att Vi fick betala till surgubbarna i baren när Vi spelat färdigt. Återigen var notan betydligt högre än väntat. Gav tyvärr en klart negativ känsla som man bar med sig, efter en riktigt trevlig kväll!
Såg att det var kritik mot banorna i ett annat inlägg. Vår bana funkade mycket bra, inget som hängde upp sig eller kivande under hela timmen. Kan bara få bästa betyg! Och en timme springer firt när man har roligt!
Kan trots kritiken, tänka Mig att åka till Olympia Bowling fler gånger!

Tack Carstenmedc
Omdömet skrevs 15 april 2015

En trevlig kväll med familjen (jag, frun och två barn) med bowlingspel och något gott att äta. Jag förlora i bowling såklart :-)
En trevlig restaurang en trappa upp men inget speciellt med maten. Gott men inget speciellt. Serveringen fungera bra men inget ovanligt.
Därav betyget.

• Atmosfär
Tack Grogg66

Resenärer som tittade på Olympia Bowling AB tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Olympia Bowling AB? Berätta vad du tyckte!