Tripadvisor
Publicera
Inkorg

“Var med jobbet och åt julbord”

Sofiero Slottsrestaurang
Rankad som nr 26 av 332 Restauranger i Helsingborg
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 3 december 2019 från mobil enhet

Var med jobbet och åt julbord på lunchen. God mat i trevlig miljö. Det kalla bordet var suveränt. Det varma inte lika imponerande. Desserbordet fantastiskt. Absolut värt besöket.

Datum för besöket: december 2019
Tack annelieh_12

Omdömet skrevs 14 november 2019 från mobil enhet

Vi var 10 personer som gästade detta anrika slott. Det bjöds på en 5-rätters gåsmiddag i modern tappning. Riktigt nytänk och gott. Passande vinpaket. Trevlig personal och underbar miljö. Detta ställe rekommenderas starkt för en modern gåsmiddag.

Datum för besöket: november 2019
Tack crameback
Omdömet skrevs 13 oktober 2019

Bra service och en bra komponerad "hummermeny". Det som sänker helhetsupplevelsen är vinvalet. Som i två fall fick menyn att falla i kombination av smak. Bland annat hör Cava inte hemma i detta sammanhang av vald råvara som hummer på en restaurang som varit högt ansedd, i alla fall för 15 år sedan. Riedelglas som är så fantastiskt att dricka ur! Varför då inte ha ett rätt glas som passar in på pinot noir ? utan att köra med vitvinsglas.....det var kanske ett av de 2 felen.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack AndersBjorklundYstad
Omdömet skrevs 30 augusti 2019 från mobil enhet

Vi var här för ett kalas. Det var utmärkt service och väldigt fina lokaler. Jag rekommenderar det starkt!

Datum för besöket: september 2018
Tack Torarv
Omdömet skrevs 25 augusti 2019 från mobil enhet

Besökte trädgårdsmässa 23-25 augusti och vi blev sugna på restaurangen, vi tog 2-rätter och fick lax med tillbehör till förrätt samt piggvar till varmrätt, vi jade turen att få bord ute i solskenet.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack torbj_rnl525

Resenärer som tittade på Sofiero Slottsrestaurang tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Sofiero Slottsrestaurang? Berätta vad du tyckte!