“AW HR&Lön Frigoscandia”

Restaurang Glada Änkan
Rankad som nr 1 av 357 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Semester Stängt från 23/6-17 till 16/7-17.
Omdömet skrevs 29 november 2022 från mobil enhet

Stort tack för att ni fixade vår AW på ett fantastiskt fint och super bra sätt. Omtänksamma och omhändertagande av oss som gäster på ett fantastiskt fint sätt. Maten föll oss alla i smaken. Stort tack från oss på Frigoscandia HR & Lön.

Datum för besöket: november 2022
Tack Stefan A
Attila C, Ägare på Restaurang Glada Änkan, svarade på det här omdömetSvarade 7 december 2022

Hej Stefan!
Tack för dii omdöme och tusen tack att du är så nöjd med oss!
Med vänlig hälsning,,
Marta & Attila

Omdömet skrevs 11 november 2022 från mobil enhet

En fantastisk, mysig och trevlig restaurang. Riktigt god mat! Magiskt par som driver restaurangen. Kände oss så välkomna och väl behandlade därtill väldigt humana priser.

Datum för besöket: november 2022
Tack evapand

Hej evapand!
Tack för ditt omdöme och tack för att Ni valde oss!
Med vänlig hälsning,,
Marta&Attila

Omdömet skrevs 6 oktober 2022

Mottagandet och upplevelsen är som att vara hemma hos någon. Allt smakade mycket gott och servicen var utomordentlig. En pärla till restaurang där man känner sig priviligerad att få vara gäst.

Datum för besöket: september 2022
Tack E9106IDandersj
Attila C, Ägare på Restaurang Glada Änkan, svarade på det här omdömetSvarade 7 oktober 2022

Hej E9106IDandersj!
Tack för ditt omdöme! Tack att du uppskattar vad vi gör för Er gäster!
välkommen åter!
Med vänlig hälsningar!

Omdömet skrevs 8 september 2022 från mobil enhet

Varmt välkomnande på denna mysiga restaurang. Trevlig värdinna som tog väl hand om oss. Maten var fantastisk vi åt olika varianter på schnitzel. Efter maten kom kocken och vi hade en mycket trevlig pratstund om matlagning. Missa inte Glada änkan om ni är i Helsingborg

Datum för besöket: september 2022
Tack Thomas G
Attila C, Ägare på Restaurang Glada Änkan, svarade på det här omdömetSvarade 10 september 2022

Hej Thomas G!
Tack för ditt omdöme och tack för den trevliga pratstunden!
Välkomna Er åter!
mvh,

Omdömet skrevs 3 juni 2022 från mobil enhet

Helt fantastisk upplevelse!
Härlig och familjär atmosfär.
Schnitzlarna är utöver vanliga.

Rekommenderas varmt!!!

Datum för besöket: juni 2022
Tack Elise K
Attila C, Ägare på Restaurang Glada Änkan, svarade på det här omdömetSvarade 4 juni 2022

Hej Elise K!
Tack för ditt omdöme! så roligt att Ni var nöjda med oss!
Välkommen åter!
Med vänliga hälsningar.

Resenärer som tittade på Restaurang Glada Änkan tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Restaurang Glada Änkan? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.