“Fantastisk god ungersk mat!”

Restaurang Glada Änkan
Rankad som nr 1 av 334 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Semester Stängt från 23/6-17 till 16/7-17.
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Det godaste jag ätit på länge!
Mycket trevligt bemötande av personalen.
Synd att vi inte bor närmare.
Bäst på väldigt länge.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Paradise47687281582
Attila C, Ägare på Restaurang Glada Änkan, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Hej Paradise47687281582!
Tack för ditt omdöme! och Välkommen åter!
Márta & Attila

Supergod schnitzel på planka, vällagat, jättebra service och trevliga lokaler, rekommenderas verkligen om man kommer till Helsingborg !

Tack Explore42488893475

Hej Explore 452488893475!
Tack för ditt omdöme och välkommem åter!
Márta & Attila

Vi åt gulasch till förrätt och planka med tre sorters Schnitzel som huvudrätt.
Kan bara ge full pott på allt!

Väldigt gediget mathantverk som verkligen föll oss i smaken. Kommer definitivt bli fler besök.

Tack torbj_rnn442
Attila C, Ägare på Restaurang Glada Änkan, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej torb_rnn442!
Tack för ditt omdöme det känns mycket bra, tack för uppskattningen av vårt arbete!
välkommen åter!

Omdömet skrevs 21 juni 2021

Ungerskt mat av topp kvalite', trevliga , gästvänliga ägare i en ombonad mysig miljö,,,,, missa inte det

Tack jerkerh2021
Attila C, Ägare på Restaurang Glada Änkan, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej Jerker H!
Tack för ditt omdöme om oss och Välkommen åter!

Omdömet skrevs 4 juni 2021

Vi åt schnitzel planka. Vi var hungriga och blev mätta och belåtna. Trevligt bemötande och lugn miljö

Tack 592karlg
Attila C, Ägare på Restaurang Glada Änkan, svarade på det här omdömetSvarade 11 juni 2021

Hej 592karlg!
Tack för ditt omdöme och Välkommen åter!

Resenärer som tittade på Restaurang Glada Änkan tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Restaurang Glada Änkan? Berätta vad du tyckte!