“Supergott och trevlig service”

Restaurang Glada Änkan
Rankad som nr 1 av 334 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Semester Stängt från 23/6-17 till 16/7-17.

Supergod schnitzel på planka, vällagat, jättebra service och trevliga lokaler, rekommenderas verkligen om man kommer till Helsingborg !

Tack Explore42488893475
Attila C, Ägare på Restaurang Glada Änkan, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Hej Explore 452488893475!
Tack för ditt omdöme och välkommem åter!
Márta & Attila

Vi åt gulasch till förrätt och planka med tre sorters Schnitzel som huvudrätt.
Kan bara ge full pott på allt!

Väldigt gediget mathantverk som verkligen föll oss i smaken. Kommer definitivt bli fler besök.

Tack torbj_rnn442
Attila C, Ägare på Restaurang Glada Änkan, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej torb_rnn442!
Tack för ditt omdöme det känns mycket bra, tack för uppskattningen av vårt arbete!
välkommen åter!

Omdömet skrevs 21 juni 2021

Ungerskt mat av topp kvalite', trevliga , gästvänliga ägare i en ombonad mysig miljö,,,,, missa inte det

Tack jerkerh2021
Attila C, Ägare på Restaurang Glada Änkan, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej Jerker H!
Tack för ditt omdöme om oss och Välkommen åter!

Omdömet skrevs 4 juni 2021

Vi åt schnitzel planka. Vi var hungriga och blev mätta och belåtna. Trevligt bemötande och lugn miljö

Tack 592karlg
Attila C, Ägare på Restaurang Glada Änkan, svarade på det här omdömetSvarade 11 juni 2021

Hej 592karlg!
Tack för ditt omdöme och Välkommen åter!

Omdömet skrevs 20 maj 2021

Jag är mycket glad över att vi bokade ett bord på Glada Änkan under vår 1-dagsvistelse i Helsingborg. Restaurangen är liten och mysig och faktiskt hemtrevlig på något vis. Vi hade läst mycket gott om Glada Änkan och det var anledningen till att vi tog oss hit. Det ångrar vi inte för herre jäklar vad god mat de hade! Vi beställde schnitzel-plankan och den rekommenderas varmt. Innan vi högg in reflekterade vi över att det var väldigt lite sås, men det skulle visa sig att det behövdes inte mer sås än så, för schnitzlarna var mycket saftiga och goda.
Personalen var också något utöver det vanliga, de tog sig tid och förklarade menyn och vinerna. Vinet var också väldigt gott så vi tog en hel flaska. Efter maten kom kocken ut och vi pratade en god stund med de båda, vilket var väldigt trevligt. Vilka genuint trevliga människor! Hit kommer vi definitivt igen!

Datum för besöket: maj 2021
Tack Jonas K
Attila C, Ägare på Restaurang Glada Änkan, svarade på det här omdömetSvarade 21 maj 2021

Hej JonasK!
Vi tackar för dina fina ord om oss och om vår berömda Schnitzel-planka!
Välkommen åter!

Resenärer som tittade på Restaurang Glada Änkan tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Restaurang Glada Änkan? Berätta vad du tyckte!