“Fantastisk mysig liten restaurang”

Restaurang Glada Änkan
Rankad som nr 1 av 342 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Semester Stängt från 23/6-17 till 16/7-17.

Fantastisk mysig liten restaurang med charm. Deras specialitet är schnitzlar. Super god mat och bra service ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Boka bord för att säkert få plats.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack annahX9793MK
815attilac, Ägare på Restaurang Glada Änkan, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Hej annahX9793MK!
Tack för ditt omdöme! tack att du uppskattar vårt arbete!
Välkommen åter!
Med vänlig hälsning,,
Márta & Attila

Hur denna restaurangen kan vara nr 1 i Helsingborg är ett konstigt fenomen.
Visst, maten är bra, trevlig personal, mysig lokal, men att den skulle ha den bästa maten i Helsingborg kan jag inte hålla med om.
Besök gärna restaurangen, men förvänta er inte några underverk.

Tack 708GLJ
815attilac, Ägare på Restaurang Glada Änkan, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Hej 70GLJ!
Ett " konstigt fenomen " är att det finns endast en Ungersk restaurang i Helsingborg, Skåne, Sverige, att man har speciella Schnitzlar och en Schnitzel planka gör att gäster gör sitt omdöme efter vad dem har upplevt hos oss.
Med vänlig hälsning,,

Omdömet skrevs 15 september 2020

Fantastisk snitzel i tre olika former!

Mycket mat för pengarna!

Planka med tre olika snitzlar!
Rekommenderas starkt!

Tack martinaA7838MA
815attilac, Ägare på Restaurang Glada Änkan, svarade på det här omdömetSvarade 16 september 2020

Hej martinaA7838MA!
Tack för ditt omdöme och Välkommen åter!

Omdömet skrevs 13 september 2020 från mobil enhet

Maten är riktigt god, bra priser och väldigt bra service. En kväll på Glada Änkan förgyller verkligen tillvaron. Missa inte denna pärla!

Tack Facto2017

Hej Facto2017!
Tack för fint omdöme och Välkommen åter!

Omdömet skrevs 10 september 2020 från mobil enhet

Glada änkan lämnar man alltid med en känsla av att ”hit kommer jag tillbaka”! Och hittills så har det stämt. Marta är alltid genuint trevlig och maten mycket vällagad. Givetvis återkommer vi.

Tack GoranAtoZ

Hej GoranAtoZ!
Tack för ditt omdöme och Välkommen åter!

Resenärer som tittade på Restaurang Glada Änkan tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Restaurang Glada Änkan? Berätta vad du tyckte!