“Bra mat, personal och ställe.”

Restaurang Glada Änkan
Rankad som nr 1 av 335 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Semester Stängt från 23/6-17 till 16/7-17.
Omdömet skrevs för 4 dagar sedan från mobil enhet

Bra mat, personal och ställe. Man sitter inte i ett enda stort rum utan det är uppdelat i mindre rum vilket är supermysigt. Kommer äta här fler gånger

Tack 930albertb
815attilac, Ägare på Restaurang Glada Änkan, svarade på det här omdömetSvarade för 2 dagar sedan

Hej 930albertb!
Tack för ditt omdöme! och Välkommen åter!

Omdömet skrevs för 6 dagar sedan från mobil enhet

Tre år senare och vi var lika nöjda denna gång. Hela familjen var med och vi åt schnitzelplankan efter att först ha delat på den goda ostförrätten. Personalen är väldigt trevlig och tillmötesgående. Kom ihåg att boka bord!

Tack AnnWik
815attilac, Ägare på Restaurang Glada Änkan, svarade på det här omdömetSvarade för 3 dagar sedan

Hej AnnWik!
Så roligt att ni återvände igen och var lika nöjda som förra gången! Tack för ditt omdöme och Välkomna Er igen!
Márta & Attila

Attila hälsar oss välkomna till denna ungerska restaurang, och mot alla odds valde vi att inte äta schnitzel vilket alla andra gäster gjorde.detta medförde att det tog längre tid att få in maten. Detta informerades vi om. Vi skulle valt schnitzel som de försökte sälja på oss men....
Deras bergtungafile var väl tillredd men förmodligen fryst och serverades med pommes duchesse och paprikasås, oxfilé bitarna två till antalet, där den ena var näst intill well done och den andra medium rare. Desserterna var bättre än huvudrätterna bl.a en körsbärsglass.Servicen som sköttes av Marta sköttes perfekt.
Nästa gång får det bli schnitzel, mysfaktorn finns i denna kvarterskrog.

Tack dangD7037CM
815attilac, Ägare på Restaurang Glada Änkan, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej Dan!
Tack för besöket och tack att du skrev ärligt om din åsikt, Jag tar åt mig det.
Välkommna Er åter!

Omdömet skrevs 4 juni 2020 från mobil enhet

Tack så mycket till Glada Änkan för en mycket lyckad kväll.
Vi är en herrklubb på 10 gubbar som besökte er och blev serverad världens godaste schnitzel planka.
Helt otroligt god.
Jätteplus till kock och gulliga damen som passade upp oss hela kvällen.
Hoppas vi inte var för högljudda.
Vi kommer tillbaka.

Datum för besöket: maj 2020
Tack Jens A
815attilac, Ägare på Restaurang Glada Änkan, svarade på det här omdömetSvarade 6 juni 2020

Hej Jens A!
Tack för ditt omdöme! Kul att vi fick göra ert besök så lyckad!
Varmt Välkommen åter!

Omdömet skrevs 15 mars 2020 från mobil enhet

En liten familjär restaurang där man genast känner sig välkommen. Inredningen kanske inte är den mysigaste men det vägs upp av underbar personal och så god mat.

Datum för besöket: mars 2020
Tack Gittan_Hva
815attilac, Ägare på Restaurang Glada Änkan, svarade på det här omdömetSvarade 18 mars 2020

Hej Gittan_Hva!
Tack för ditt omdöme! det glädjer oss att din upplevelse var så bra.
Välkommen åter!
Med vänliga hälsningar,,

Resenärer som tittade på Restaurang Glada Änkan tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Restaurang Glada Änkan? Berätta vad du tyckte!