“Suveränt!!”

Restaurang Glada Änkan
Rankad som nr 1 av 332 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Semester Stängt från 23/6-17 till 16/7-17.

Tack så mycket till Glada Änkan för en mycket lyckad kväll.
Vi är en herrklubb på 10 gubbar som besökte er och blev serverad världens godaste schnitzel planka.
Helt otroligt god.
Jätteplus till kock och gulliga damen som passade upp oss hela kvällen.
Hoppas vi inte var för högljudda.
Vi kommer tillbaka.

Datum för besöket: maj 2020
Tack Jens A
815attilac, Ägare på Restaurang Glada Änkan, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej Jens A!
Tack för ditt omdöme! Kul att vi fick göra ert besök så lyckad!
Varmt Välkommen åter!
Med vänlig hälsning,,

Omdömet skrevs 15 mars 2020 från mobil enhet

En liten familjär restaurang där man genast känner sig välkommen. Inredningen kanske inte är den mysigaste men det vägs upp av underbar personal och så god mat.

Datum för besöket: mars 2020
Tack Gittan_Hva
815attilac, Ägare på Restaurang Glada Änkan, svarade på det här omdömetSvarade 18 mars 2020

Hej Gittan_Hva!
Tack för ditt omdöme! det glädjer oss att din upplevelse var så bra.
Välkommen åter!
Med vänliga hälsningar,,

Omdömet skrevs 17 februari 2020

Mycket god Budapest-schnitzel ! Den bästa vi någonsin ätit ! Ungersk specialitet när den är som bäst ! Hit återkommer vi mer än gärna!
B-o & Lisbeth Andersson. Forsheda.

Datum för besöket: februari 2020
Tack B-o A
815attilac, Ägare på Restaurang Glada Änkan, svarade på det här omdömetSvarade 19 februari 2020

Hej B-o A!
Tack för ditt omdöme! och Tack för "Nomineringen"! vi gör så gott vi kan! Välkommen åter!
Hälsningar,
Marta & Attila

Omdömet skrevs 16 februari 2020 från mobil enhet

Trevlig liten gemytlig restaurang med fokus på mycket mat, kanske inte så komplex mat och ganska begränsad vin sortiment, Men serverat med stor passion och hjärta.

Ungersk mat och dryck är det som gäller , priser kändes ok , vi var alla mätta och belåtna.

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack JHE
815attilac, Ägare på Restaurang Glada Änkan, svarade på det här omdömetSvarade 28 februari 2020

Hej Jens H!
Tack för ditt omdöme och Välkommen åter!
mvh,

Omdömet skrevs 12 februari 2020

En kolesterol utmaning, prova schnitzel plankan - man går inte hungrig därifrån, trevlig miljö och god dryck

Datum för besöket: september 2019
Tack 483henriks
815attilac, Ägare på Restaurang Glada Änkan, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2020

Hej Henrik S!
Tack för ditt omdöme! har du vägarna förbi missa inte oss!
Med vänliga hälsningar,

Resenärer som tittade på Restaurang Glada Änkan tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Restaurang Glada Änkan? Berätta vad du tyckte!