“Minisemester”

Restaurang Glada Änkan
Rankad som nr 1 av 322 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Semester Stängt från 23/6-17 till 16/7-17.
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk snittzelplanka, trevligt med live pianist. Boka bord tidigt. Mycket väl ett besök.
,.........,,..

2  Tack Peter J
Attila C, Ägare på Restaurang Glada Änkan, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Hej Peter J!
Tack för ditt omdöme! Trevligt att ni tyckte om Schnitzel plankan, Välkommen åter!!
Rest. Glada Änkan / Márta & Attila

Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Vi var ett stort sällskap som snart fyllde större delen av den främre delen av lokalen. Rätterna var förbokade men det fanns utrymme för justeringar. Trots sällskapets ibland höga ljudnivå lyckades servicen flyta på ett mycket professionellt sätt. Miljön är hemtrevlig och charmigt rustik. Maten vällagad och de ungerska kryddorna balanserade. Även om vi hade vegetarianer med i sällskapet är det här en restaurang för köttätare. På det hela ett prisvärt ställe ned rejäla portioner.

Tack scholtenkiki
Attila C, Ägare på Restaurang Glada Änkan, svarade på det här omdömetSvarade 24 mars 2018

Hej scholtenkiki!
Tack för ditt omdöme! så roligt att Ni var nöjda med vår prestation och blev en lyckad kväll för oss alla.
Välokmmen åter hela sällskapet!

Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

En liten men otroligt mysig restaurang, familjär och en underbar service! Från det att man stiger in här blir man väldigt omhändertagen av personalen. Maten från förrätt till efterrätt är så otroligt vällagad, väldigt gott! Vinet därtill är utsökt! Vi kommer gärna tillbaka och rekommenderar denna restaurang!

Tack anderssonasa1
Attila C, Ägare på Restaurang Glada Änkan, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2018

Hej anderssonasa1!
Tack för ditt omdöme! du skrev så fint om oss det gör oss väldigt glad.
Välokommen åter!

Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Det självklara valet av min son att fira hans födelsedag. Härlig, familjär service. Alla 3 rätterna var väldigt goda. Snitzlen måste jag nämna extra. Finns ingen bättre att äta. Är supergod. Tack till Er för god mat och en väldigt trevlig kväll

Tack Tord H

Hej Tord H!
Tack för ditt omdöme! Du är en trogen gäst hos oss och vi vill ha det så även i framtiden,så därför uppskattar vi dina ord som är sanna väldigt mycket.
Tack ska Ni ha!

Omdömet skrevs 12 februari 2018 från mobil enhet

Hade bokat ett bord för två, när vi kom dit blev vi hänvisade till ett litet rum längre bak i restaurangen. Där var inte alls så mysigt som att sitta i den riktiga matsalen. Detta tog tyvärr bort en stor del av upplevelsen trots att maten var ganska god. Dåligt med vegetariska alternativ!

Tack Janhbg98
Attila C, Ägare på Restaurang Glada Änkan, svarade på det här omdömetSvarade 19 februari 2018

Hej Janhbg98!
Vi beklagar din upplevelse hos oss! Vår bokning system fungerar i tur ordning så Ni bokade så pass i sista minuten att Ni fick sitta i "lilla matsalen" där är inredningen det samma, servitrisen är samma, kocken (jag) är det samma,musiken är samma som i stora matsalen.Ni skulle frågat servitrisen om vegetarisk alternativ fast det finns minst 4 vegetariska maträtter som går att kombinera till en varmrätt.
Ps.Vi är Sveriges enda ungerska restaurang,vi försöker framställa identisk ungersk mat och där är det mindre utrymme för vegetarisk alternativ,men vi har.
Ta gärna ett nytt besök hos oss.
Välkommen!
Rest. Glada Änkan / Márta & Attila

Resenärer som tittade på Restaurang Glada Änkan tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Restaurang Glada Änkan? Berätta vad du tyckte!