“Toppenställe”

Kök: Deli
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

En av Skånes absolut bästa restauranger, enormt proffsig och god mat, och skicklig personal. Prova ärtsoppsbuffen!

Datum för besöket: februari 2018
Tack Matsipie

Omdömet skrevs 20 januari 2018 från mobil enhet

Har provat många sk fine-dining restauranger och har saknat detta i Helsingborg men nu har vi hittat en fantastisk restaurang som har detta vi eftersöker med rikliga mat och vin paket. Finns inte så mycket mer att säga...verkligen värt ett besök dag och dessutom var servicen fantastisk!

Datum för besöket: januari 2018
1  Tack hajar67
Omdömet skrevs 12 januari 2018

Den gamla tesen att aldrig ändra på ett vinnande koncept kan användas som ett tips för framtiden.
Tidigare var besöket en fantastisk nordisk "Tapas" upplevelse. Varma smårätter blandat med olika delikatesser med ett stort varierat utbud.
Nu serveras dagens, precis som på andra ställen och det är inte därför man går dit.
Alldeles för tjocka brödskivor med diverse arrangemang som är iskalla. Passar verkligen inte om man beställer Brie med Salami eller ostpaj med kräftstjärtar. Coca-Cola serverades utan citron och is.
Stor besvikelse!

Datum för besöket: januari 2018
1  Tack Kerstin1950
Omdömet skrevs 10 december 2017

Jättetrevlig restaurang med väldigt god mat. Personalen är kunnig och väldigt trevlig. Jag och maken åt en fyrarätters måltid med vin till. Maten var fantastiskt god och vinerna passade perfekt till maten. Priserna är riktigt bra. Kul att det finns restauranger som erbjuder mat med mycket hög kvalitet och stil utan att gästerna blir ruinerade. Vi kommer återkomma fler gånger.

Datum för besöket: december 2017
Tack Intevegan
Omdömet skrevs 5 oktober 2017 från mobil enhet

Med min bror och våra respektive kom vi hit för en härlig sjurätters söndagmiddag som vi fått av våra föräldrar
. Varje rätt var, var för sig, en härlig upplevelse, men tillsammans gick allt upp i en högre enhet. Vinmenyn som man hade valt ut kompletterade maten perfekt. Detta tillsammans med förträfflig och hjärtlig service gjorde detta till en av de bästa matupplevelserna på länge. Tack så mycket!

Datum för besöket: oktober 2017
Tack kylvag

Resenärer som tittade på Lagmark tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Lagmark? Berätta vad du tyckte!